مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت پلاسکو جدید آغاز شد

عصر ساختمان- یاری مدیر شرکت رامان گفت: با وجود مشکلاتی جهت صدور مجوز های قانونی از سوی برخی مراجع مرتبط که با رایزنی های گسترده در حال مرتفع شدن آنها هستیم ،عملیات خاک برداری آغاز شده است .

ساخت پلاسکو جدید آغاز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، وی با اشاره به تمرکز توان بنیاد مستضعفان برای اجرای هر چه سریعتر این پروژه ، سرعت بخشی به عملیات خاک برداری را منوط به همکاری مالکان سرقفلی ساختمان 5 طبقه برای تخلیه وتخریب هر چه زودتر ساختمان اعلام کرد و گفت : خوشبختانه گروهی از ساکنان ساختمان پنج طبقه با مجریان پروژه هماهنگی و همکاری قابل تقدیری داشته اند ولی برای جلوگیری از کندی عملیات اجرایی این بخش پروژه نیاز به همکاری همه کسبه است تا برنامه زمان بندی پروژه با تاخیر و کندی مواجه نشود .

    وی با اشاره به حجم گسترده عملیات خاک برداری که در نوع خود برای منطقه پر ترافیک کلان شهر تهران تقریبا بی سابقه است ضمن عذر خواهی از همسایگان مجاور ساختمان به جهت برخی مزاحمت های ناخواسته پیش آمده ابراز امیدواری کرد تا همه مردم و مسئولان منطقه با ادامه همکاری با مجریان و دست اندرکاران به انجام پروژه کمک کنند.

    یاری تاکید کرد: پس از رفع همه موانع و اخد مجوز های قانونی بر اساس قول مهندس سعیدی کیا ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی طی دوسال بعد از صدور پروانه ساخت ، ساختمان پلاسکوی جدید ساخته خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی