مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان تهران خبر داد

واگذاری ۳۰ واحد مسکونی به مددجویان در دهه فجر

عصر ساختمان- مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر کلید ۳۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، اهدا و برای ۵۵ واحد تأمین اعتبار شده است.

واگذاری ۳۰ واحد مسکونی به مددجویان در دهه فجر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، جهانبخش مرادی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر امسال 30 واحد مسکونی در استان به مددجویان تحت حمایت واگذار شد، گفت: برای 55 واحد مسکونی دیگر تأمین اعتبار شده که کارهای مربوط به آنها در حال انجام است.

    وی به شهرهایی که بیشترین واحد مسکونی را به مددجویان تحویل داده‌اند اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان شهریار با تحویل هفت واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت بیشترین واگذاری را در دهه فجر داشته است.

    مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران بابیان اینکه علاوه بر تحویل واحدهای مسکونی به مددجویان تعمیرات کلی و جزئی برای مسکن آنها انجام شده است، تاکید کرد: در ایام دهه مبارک فجر تعمیرات جزئی وکلی 300 واحد مسکونی در استان تهران انجام شده است.

    مرادی به هزینه‌های صرف شده برای احداث، خرید و تعمیرات مسکن مددجویان در دهه فجراشاره کرد و گفت: دو میلیارد و 120 میلیون تومان برای امور مسکن مددجویان هزینه شده است که از این مبلغ یک میلیارد و 360 میلیون تومان برای خرید یا احداث و 725 میلیون تومان برای تعمیرات واحدهای مسکونی هزینه شده است.

    وی همچنین از تحویل 238 واحد مسکونی از ابتدای سال 96 تاکنون به مددجویان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون 193 واحد مسکونی شهری و 45 مسکن روستایی به مددجویان واگذار شده که شهرستان‌های شهریار با 14، بهارستان 12 و اسلامشهر با 11 بیشترین تحویل را به خود اختصاص داده‌اند.

    مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران ادامه داد: علاوه بر واگذاری این واحدها برای 995 واحد مسکونی نیز تعمیرات جزئی و کلی انجام شده است که شهرستان‌های اسلامشهر با 104، شهریار 91 و شهرستان ورامین با 73 بیشترین تعمیرات را انجام داده‌اند.

    مرادی یادآور شد: بیش از 9 میلیارد و 490 میلیون تومان برای امور مسکن مددجویان تاکنون هزینه شده که از این مبلغ شش میلیارد و 180 میلیون تومان برای خرید و یا احداث واحدهای مسکونی و سه میلیارد و 312 میلیون تومان برای تعمیرات هزینه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار