مدیران خودروعصر اعتبار

در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مطرح شد:

تاکید بر چهار وظیفه اصلی در جهت حفظ دست‌آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در وزارت راه و شهرسازی برگزارشد چهار وظیفه اصلی در جهت حفظ نظام اسلامی؛ پاسداری از آن ،‌ کارآمدی نظام اسلامی، خدمت بی منت به مردم و وحدت و یک پارچگی دانست و گفت: همه با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اندیشه‌های امام(ره) را به جهانیان و نسل‌های آینده به‌خوبی انتقال خواهیم داد.

تاکید بر چهار وظیفه اصلی در جهت حفظ دست‌آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مراسم گرامیداشت سی‌و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مدیران ارشد و کارکنان وزارت راه و شهرسازی در سالن الغدیر برگزار شد.

    سید سعید سید علایی معاون وزیر راه و شهرسازی در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک و تهنیت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت اقدامات ارزشمند امام راحل افزود: امام (ره) یک پدیده استثنایی در قرن اخیر است که مشابه ایشان وجود ندارد. امام بزرگوار پس از انبیاء و معصومین (س) یکی از کم‌نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت بوده و هستند که با اندیشه‌های الهی خود و تلاش‌های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کردند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ما استقلال و آزادی خود را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون امام عزیز و عناصر پررنگ اندیشه‌های ایشان هستیم.

    همچنین سیدعلایی تاکید کرد با وقوع انقلاب اسلامی در ایران ، دنیا شاهد رخداد یک معجزه عظیم الهی بود.

    وی یادآور شد: امام راحل  با بهره‌گیری از اندیشه نو و ریشه‌دار الهی خود در صحنه سیاست بین‌المللی نه ‌تنها موجب  سرنگونی رژیم منحوس پهلوی شد  بلکه به هدایت جریان جهانی انقلاب اسلامی نیز پرداخت.

    وی همچنین  گفت: بر اساس همین اندیشه سیاسی، امام راحل بزرگ‌ترین انقلاب اجتماعی و اسلامی را در قرن بیستم شکل داد که این انقلاب از نظربسیاری از  تحلیلگران بین‌المللی در چارچوب معیارهای سنجش سایر انقلاب‌های جهان هرگز نمی‌گنجد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: به‌طور حتم در یاد همگان هست که قبل از انقلاب 57 چه فضای سیاسی در کشور حاکم بود و مردم در چه شرایطی به سر می‌بردند و همچنین مشاهده می‌کنند که بعد از پیروزی انقلاب با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های بسیار زیاد امروز شاهد بالندگی و رشد و شکوفایی در تمام زمینه‌ها هستیم.

    در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن پاسداشت مقام شهدای عزیز و خانواده های معظم آن ها ، جانبازان معزز، ایثارگران و آزادگان نقش آن ها را در پیروزی و ادامه راه انقلاب اسلامی بی بدیل خواند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: باید خدا را شاکر باشیم  که در چهاردهه گذشته همواره عنایت و تفضل الهی شامل حال ما بوده و اکنون در این برهه از زمان بایستی پاسدار انقلاب و دست آوردهای آن باشم.

    سیدعلایی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان ما در طول 40 سال گذشته همواره به دنبال نمایش تصویری از ناکارآمدی نظام در اداره حکومت اسلامی بوده‌اند، لذا وظیفه دوم،‌تبلور کارآمدی نظام اسلامی در جهان است و این نیاز به تلاش مستمر و بهبود وضعیت و رفع مشکلات مردم دارد.

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: به‌وضوح مشهود است که کسانی در خارج از کشوردشمنان انقلاب اسلامی هستند و به دنبال قطع انتقال اندیشه‌های امام (ره) به نسل‌های آینده بوده ؛ بنابراین ما وظیفه داریم تا اندیشه‌های امام(ره) را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

    سیدعلایی وظیفه دیگر را وحدت و یکپارچگی دانست و گفت: این وظیفه باید حول نظام مقدس جمهوری اسلامی با  محوریت مقام معظم رهبری باشد. امام همواره تأکید داشتند که باید به ولایت تمسک جست. اگر همه ما به ولایت تمسک جوییم در نهایت پیروزی در دستان ماست.

    وی در پایان اظهارداشت: امید است که تمام همکاران در وزارت راه و شهرسازی در جهت خدمت بی‌منت موفق و مؤید باشند و همه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اندیشه‌های امام(ره) را برای همیشه زنده نگه داریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار