مدیران خودروعصر اعتبار

شروع عملیات ساخت ۳۷ مدرسه‌ برکت در استان سیستان و بلوچستان

عصر ساختمان- عملیات اجرایی هم‌زمان ساخت ۳۷ باب مدرسه‌ در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

شروع عملیات ساخت ۳۷ مدرسه‌ برکت در استان سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، این مراسم با حضور وزیر آموزش و پرورش، جانشین مدیر عامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیرکل نوسازی مدارس استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرعامل منطقه‌ی آزاد چابهار و سایر مسئولان استانی و محلی در یکی از سایت‌های ساخت مدارس برکت در روستای عثمان‌آباد در حاشیه‌ی بندر چابهار برگزار شد.

    بطحایی وزیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و عنایت مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» در توجه ویژه به توسعه‌ی عدالت آموزشی و رفع محرومیت در استان سیستان و بلوچستان قدردانی نمودند. در این مراسم مهندس جعفری عضو هیأت مدیره‌ی بنیاد برکت با ارایه گزارشی از اقدامات اجتماعی و محرومیت‌زدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از طریق این بنیاد، به تعداد مدارس برکت در استان اشاره نموده و اظهار داشت تاکنون ساخت 132 باب مدرسه با 642 کلاس درس و اعتباری بالغ بر70 میلیارد تومان در استان سیستان و بلوچستان به عنوان هدایای مقام معظم رهبری به مردم عزیز استان، عملیاتی شده و بخش زیادی از این مدارس به بهره‌برداری رسیده است، وی در ادامه اظهار داشت سهم استان سیستان و بلوچستان از کل مدارس ساخته شده‌ی برکت در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور 13.2 درصد، و از کل 6000 کلاس ساخته‌ی شده  11 درصد و از مجموع 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مدرسه‌سازی بیش از 10 درصد است. هم‌چنین 14 درصد ظرفیت پذیرش دانش‌آموزان در مدارس برکت به استان سیستان و بلوچستان اختصاص دارد.

    پس از این مراسم، از پروژه‌ی مدرسه‌ی 12 کلاسه‌ی برکت که در محله‌ی محروم مراد آباد و حاشیه‌ای چابهار در حال ساخت است، بازدید به عمل آمد. این مدرسه برای سال تحصیلی 97 آماده بهره‌برداری خواهد شد.

    بنیاد برکت تاکنون 1000 مدرسه‌ برکت با 6 هزار کلاس را با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌ کشور به بهره‌برداری رسانده است و به تازگی کار ساخت 1000 مدرسه‌ی دوم برکت را با اعتبار 1000 میلیارد تومان آغاز کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار