مدیران خودروعصر اعتبار

تحویل ۱۰۶۱ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد

عصر ساختمان- یک هزار و ۶۱ واحد مسکن مهر روز چهارشنبه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی تحویل متقاضیان شد.

تحویل ۱۰۶۱ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، با حضور استاندار البرز و حبیب ا... طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی ١۰٦١ واحد مسکن مهر به همراه یک باب کلانتری، ٤ زمین ورزشی و مسیر خط انتقال آب افتتاح و عملیات اجرایی ٣ باب مدرسه و یک زمین ورزشی آغاز گردید. این واحد‌های مسکونی با امکانات کامل زیربنایی و روبنایی تکمیل و تحویل شده است.

    مدیرعامل شهرک جدید هشتگرد در آیین تحویل این واحد‌های مسکونی به متقاضیان گفت: تعداد کل واحد‌های مسکونی در شهر جدید هشتگرد 49 هزار و 767 واحد است.

    شیرزاد یزدانی ادامه داد: تاکنون 14 هزار و 570 واحد مسکونی تحویل متقاضیان در شهر جدید هشتگرد شده است.

    وی تعداد واحد‌های مسکن مهر را که تاکنون تکمیل شده 25 هزار و 787 واحد اعلام کرد و گفت: برای این واحد‌ها 5 مدرسه ساخته شده و 6 مدرسه در حال ساخت است.

    یزدانی گفت: 4 مسجد برای مسکن مهر ساخته شده و 3 مسجد هم در حال ساخت داریم.

    وی همچنین از ساخت 3 مجموعه ورزشی برای این واحد‌ها خبر داد و گفت که 2 مکان دیگر هم در حال ساخت است. تعداد پارک و فضای سبز مسکن مهر به 13 واحد رسیده و 1 پارک در حال ساخت است.

    وی افزود: 5 مرکز تجاری هم برای واحد‌های مسکن مهر ساخته شده و یک مرکز نیز در حال اجراست.
    قرار است در شهر جدید هشتگرد 8 طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی به بهره برداری برسد که مبلغی افزون بر 112 میلیارد تومان هزینه اجرای این طرح‌ها بوده است.

    براساس گزارش ایرنا، افتتاح کلانتری فاز 7 و کلنگ احداث یک مدرسه 12 کلاسه با اعتباری بیش از 51 میلیارد ریال و زمین چمن ورزشی برنامه هفتمین روز گرامیداشت دهه فجر است.

    افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 8 پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی در هفتمین روز دهه فجر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهر‌های جدید و استاندار البرز در شهرجدید هشتگرد از دیگر برنامه‌های امروز در شهرستان ساوجبلاغ است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهر‌های جدید و استاندار البرز و هیات همراه صبح چهارشنبه باحضور در مزارشهدای گمنام شهرجدید هشتگرد وادای احترام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس در مراسم افتتاحیه طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهرجدید حضور یافتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی