مدیران خودروعصر اعتبار

سرقت یک میلیاردی از ۱۲۸ خانه در ۶ استان

عصر ساختمان- رئیس پلیس استان قزوین گفت: اعضای باند حرفه ای سرقت از منازل ۶ استان شناسایی و دستگیر شدند.

سرقت یک میلیاردی از ۱۲۸ خانه در ۶ استان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، سردار مهدی محمودی، اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان‌های قزوین و تاکستان و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی بین اقشار مردم، ماموران پلیس آگاهی با تشکیل کارگروهی، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

    این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با تلاش‌های شبانه روزی، بررسی تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی از وجود 4 سارق حرفه‌ای در این سرقت‌ها مطلع شدند.

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، سارقان با استفاده از 4 دستگاه خودرو سواری به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت طلاجات و پول نقد از شهروندان می‌کردند، افزود: مخفیگاه یکی از سارقان در شهرستان تاکستان شناسایی و مورد مراقبت نامحسوس قرار گرفت که در یک عملیات غافلگیرانه حین تردد با خودرو پژو "پارس" به همراه همسرش دستگیر و در بازرسی از خودرو، مبالغ زیادی پول نقد کشف شد.

    وی افزود: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی، آنان ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بودند، ولی در مقابل ادله و مستندات پلیس به چندین فقره سرقت از منازل در استان‌های قزوین، البرز، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد و کرمان با همدستی 4 سارق دیگر و 2 مالخر اعتراف کردند.

    سردار محمودی اذعان داشت: کارآگاهان بلافاصله با شناسایی مخفیگاه دیگر سارقان در شهرستان "کرج" با برنامه ریزی منسجم، در یک اقدام ضربتی 4 سارق را دستگیر و 4 دستگاه خودرویی که در انجام سرقت‌ها از آن‌ها استفاده می‌کردند به همراه تعدادی ابزار آلات سرقتی کشف و خودرو‌ها نیز توقیف شد.

    وی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد، گفت: متهمان در بازجویی‌های فنی به 128 فقره سرقت اعتراف و با راهنمایی سارقان 2 مالخر نیز در این خصوص که اقدام به خرید طلا‌های سرقتی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

    سردار محمودی با اشاره به اینکه ارزش اموال سرقتی بیش از 10 میلیارد ریال است؛ تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار