مدیران خودروعصر اعتبار

‌افتتاح ۴۸۳۸ واحد مسکن مهر گلستان

عصر ساختمان:‌مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، از بهره برداری متمرکز چهار هزار و ۸۳۸ واحد مسکن مهر استان با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

‌افتتاح ۴۸۳۸ واحد مسکن مهر گلستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، منطقه گلستان، مهندس "ابراهیم مبارک قدم" گفت: این واحدها در شهرهای کمتر و بیشتر از 25 هزار نفر جمعیت استان شامل آزادشهر، آق قلا، بندرترکمن، علی آباد کتول، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبد کاووس و مینودشت به بهره برداری می‌رسند.

    ‌به گفته وی، این واحدها شامل واحدهایی می‌شوند که ازمحل پروژه های 99 ساله، تفاهم نامه سه جانبه، خودمالکین و بافت فرسوده به اجرا درآمده است.

    ‌مبارک قدم ادامه داد: ساخت حدود 52 هزار واحد مسکن مهر در تعهد استان گلستان بوده و تاکنون بیش از 42 هزارواحد افتتاح و به بهره برداری رسیده که بیانگر تحقق بالغ بر82 درصد برنامه ‌است.

    ‌وی با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار واحد از واحدهای باقیمانده پروژه‌ها متوقف و فاقد متقاضی است، اظهارامیدواری کرد که با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های انجام یافته حدود چهار هزار و 600 واحد از پروژه‌های تعهد شده در شش ماهه اول سال 95 به اتمام برسد.

    ‌مبارک قدم متذکر شد: تاکنون بالغ بر 9 هزار و 953 میلیارد ریال تسهیلات دولتی و بیش از هشت هزار میلیارد ریال آورده مردمی در احداث واحدهای مسکن مهراستان هزینه شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی