مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

افتتاح ۶۱ پروژه خدمات روبنایی در شهرهای جدید همزمان با دهه فجر

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح حدود ۸ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید خبر داد افزود: شرکت عمران شهرهای جدید همچنین در این ایام آغاز کنند عملیات اجرایی ۳۰ پروژه با ارزش اولیه ۴۰۰ میلیارد تومان خواهد بود که عملیات اجرایی احداث شهر جدید تیس، ساخت آزدراه تبریز – سهند و بهسازی و تعریض جاده دسترسی شهر جدید صدرا به شیراز از مهمترین آن‌ها به شمار می‌رود.

افتتاح ۶۱ پروژه خدمات روبنایی در شهرهای جدید همزمان با دهه فجر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح اقدامات  و پروژه‌های افتتاحی شهرهای جدید کشور طی دهه فجر سال جاری بیان کرد: باتوجه به انکه در حال حاضر مشکل اصلی تمامی سایت‌های مسکن مهر شهرهای جدید موجود در تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی مورد نیاز است ما نیز تمرکز اصلی خود را در پروژه‌های افتتاحی دهه فجر سال جاری بر روی این خدمات گذاشته و این بخش را مورد توجه بیشتری قرار دادیم.

    طاهرخانی در ادامه از افتتاح 61 پروژه خدمات روبنایی در مجموع شهرهای جدید به مناسب آغاز دهه فجر خبر داد و گفت: از این تعداد حدود 16 واحد اموزشی، 6زمین ورزشی، 6 مسجد، 2 کلانتری، 8 پارک و فضای سبز و 2 پروژه بسیار مهم برای انتقال خط آب است که در لیست طرح‌های افتتاحی دهه فجر سال جاری قرار گرفته است.

    وی در این خصوص اضافه کرد: پروژه‌های انتقال خط آب مربوط به 2 شهر جدید هشتگرد و رامشار بوده که از پروژه‌های بسیار مهم افتتاحی در ایام به شمار می‌رود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از افتتاح حدود 8 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید خبر داد  افزود: شرکت عمران شهرهای جدید همچنین در این ایام آغاز کنند عملیات اجرایی 30 پروژه با ارزش اولیه 400 میلیارد تومان خواهد بود که عملیات اجرایی احداث شهر جدید تیس، ساخت آزدراه تبریز – سهند و بهسازی و تعریض جاده دسترسی شهر جدید صدرا به شیراز از مهمترین آن‌ها به شمار می‌رود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ضمن اشاره به به اجرای عملیات ساخت سایت‌های استفاده از انرژی خورشیدی در برخی از شهرهای جدید گفت: اقدام مهم دیگری که مقدمات اولیه آن را در حال حاضر اغاز کرده‌ایم کاشت حدود 250 هزار اصله نهال است که همزمان با 15 اسفندماه با مشارکت مردم ساکن در این مناطق با هدف گسترش فضای سبز و پارک با همکاری صندوق توسعه محیط زیست به اجرا خواهیم رساند.

    طاهرخانی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت عمران شهرهای جدید همچنین ضمن بررسی و مطالعات پروژه‌های شاخص و فاخر در سطح شهرهای جدید اقدام به اجرای 72 طرح مورد نیاز در این مناطق کرده است که قطعا پس از افتتاح باعث تحول گسترده‌ای در این شهرها خواهد شد.

    به گفته معاون وزیر راه وشهرسازی پروژه‌های مذکور از ابتدای سال 97 تا ایان سال 99 به ترتیب افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

    جزئیات پروژه‌های فاخر و شاخص شهرهای جدیددر جدول زیر آمده است:

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار