مدیران خودروعصر اعتبار

۶۵ درصد تعهدات مسکن مهر خراسان جنوبی در دولت یازدهم انجام شد

عصر ساختمان- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: از مجموع سهمیه مسکن مهر خراسان جنوبی، ۱۹ هزار و ۵۴۶ واحد در دولت یازدهم افتتاح شد که ۶۵ درصد تعهدات استان بود.

۶۵ درصد تعهدات مسکن مهر خراسان جنوبی در دولت یازدهم انجام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، احمد ولی پور مطلق روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: در حال حاضر 29 هزار و 424 واحد در عمل تحویل متقاضیان شده است.
    وی سهمیه استان خراسان جنوبی از مسکن مهر را 31 هزار و 247 واحد اعلام و پیش بینی کرد که تا اواخر اسفند یا سه ماه ابتدای سال آینده جشن اختتامیه مسکن مهر در استان برگزار شود.
    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: زمین برای ساخت مسکن مهر خانواده های دارای 2 معلول استان همچنین خانواده های شهدا و ایثارگران در حال واگذاری است.
    وی با بیان اینکه 800 واحد تعاونی ارتش نیز نازک کاری آن انجام شده است عنوان کرد: آماده سازی خیابان ها برای آسفالت و خطوط اصلی فاضلاب در دست اقدام است.
    ولی پور مطلق هزینه نصب انشعابات را چهار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: نصب انشعابات یکی از مشکلات اساسی این پروژه است چرا که افراد قادر به خرید انشعابات و پرداخت آن نیستند.
    وی با اشاره به خدمات انجام شده در سایت مسکن مهر استان افزود: راه و شهرسازی در زمینه خدمات روبنایی 17 مدرسه با مشارکت اداره نوسازی مدارس، 14 مسجد و 2 کلانتری را احداث کرد.
    وی گفت: همچنین در زمینه خدمات زیربنایی مسکن مهر پنج میلیارد و 500 میلیون تومان در اختیار شرکت آب و فاضلاب و چهار میلیارد و 400 میلیون تومان به اداره کل آموزش و پرورش داده شد تا به تکمیل برخی زیرساخت ها اقدام شود.
    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی عنوان کرد: آماده سازی اراضی 450 هکتاری یکی از بزرگترین پروژه ها در زمینه اقتصاد مقاومتی است که امید است این پروژه نیز اواسط سال 98 با تمامی خدمات تعهد شده به اتمام رسیده و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.
    وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی پروژه های مشارکتی را از سال 95 آغاز و با توجه به رکود حکمفرما بر بازار مسکن، احداث 200 واحد مسکن در شهرهای قاین و بیرجند را پیگیری کرد که امید است بتوان نظر سرمایه گذار را جلب و این پروژه ها آغاز شود.
    ولی پور مطلق گفت: در بحث شهرسازی 28 شهر استان دارای طرح جامع است، 16 شهر دارای طرح تفضیلی مصوب و 12 شهر طرح تفضیلی آن در دست اجراست که 2 طرح تا پایان 96 به اتمام می رسد.
    وی ادامه داد: همچنین طرح تفضیلی 10 شهر استان در سال 97 تکمیل و مصوب خواهد شد.
    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: طرح بالادستی ناحیه خراسان جنوبی با پیشرفت 70 درصد برای کل پهنه استان در دست تهیه است.
    وی گفت: بازنگری طرح جامع بیرجند و قاین نیز در دست اجراست و در حال پیگیری برای انجام هرچه سریعتر آن هستیم.
    وی اظهار کرد: 2 طرح آماده سازی مهم در مرکز استان به مساحت 450 هکتار در زمین های پادگان بیرجند و 60 هکتار در شهر طبس نیز به زودی به صورت مشارکتی آغاز می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو