مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

افتتاح و بهره‌برداری از ۹۴ کیلومتر پروژه راهسازی

عصر ساختمان- همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹۴ کیلومتر پروژه راهسازی، یک هزار و ۲۷۷ واحد مسکن مهر ، اجرای ۱۰ عملیات عمران و بهسازی شهری در مجموع با اعتباری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال در استان اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح و بهره‌برداری از ۹۴ کیلومتر پروژه راهسازی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان با اعلام این خبر افزود: بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از 1200 واحد مسکن مهر استان اصفهان افتتاح و به متقاضیان تحویل می‌گردد.

    غلامی گفت: از این تعداد 715 واحد آن مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر، 78 واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر و 484 واحد مربوط به شهر فولادشهر می‌باشد که آماده تحویل به متقاضیان است.

    وی اذعان داشت: از 150 هزار و 352 واحد مسکن مهر دارای متقاضی در برنامه استان اصفهان تاکنون 146 هزار و 106 واحد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که با برنامه‌ریزی صورت گرفته باقیمانده پروژه‌های مسکن مهر استان به تعداد 4250 واحد از دهه فجر تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و از این میزان 1277 واحد با میانگین اعتباری بیش از 830 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

    وی افزود: 3 باب مدرسه، 2 باب زمین ورزشی، 1 باب مسجد، 1 پایگاه بسیج و 1 باب کلانتری نیز در شهرهای جدید بهارستان و فولادشهر آماده افتتاح می‌باشد.

    حجت اله غلامی با اشاره به 94 کیلومتر پروژه راهسازی آماده افتتاح این اداره کل بیان کرد: باند دوم دامنه – خوانسار- گلپایگان – خمین و باند دوم هرند – کوهپایه و پروژه‌های احداث، بهسازی و آسفالت راه‌های اصلی و روستایی محور نیوانین – گوگد (گلپایگان)، فاویان – دستجرد (گلپایگان)، تجره – پنداس (کاشان)، آقاگل – مغاندر (بویین میاندشت)، جیلان آباد – محور سوسارت (اصفهان)، محور اشکهران (اصفهان)، محور آب پونه (تیران)، محور تیرانچی (خمینی‌شهر)، میدان شاپورآباد (برخوار)، محور جندان (اصفهان) و جندق – مصر (خوروبیابانک) سر جمع به طول 66 کیلومتر و احداث 3 دستگاه پل و تقاطع غیر همسطح ساسان، اژیه و گردنه رخ از جمله این پروژه‌ها است که با اعتباری بیش از  420 میلیارد ریال به افتتاح خواهد رسید.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان عنوان کرد: 28 کیلومتر از پروژه باند دوم داران – الیگودرز با اعتبارات اختصاصی از محل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و با اعتبار 280 میلیارد ریال نیز در این ایام آماده افتتاح است که 15 کیلومتر آن از پلیس‌راه دامنه تا ازناوله و 13 کیلومتر از بویین میاندشت تا ناغان به بهره‌برداری خواهد رسید.

    این مقام مسئول از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه راه و شهرسازی را عمران و بهسازی بافت‌های ناکارآمد شهری عنوان کرد و گفت: در راستای احیا و بهسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری استان نیز در محلات بافران، سرای نو، انارک، نوآباد، محمدیه و میدان شهید پورهاشمی در شهرستان نائین و طرح ساماندهی محور بنی طبا- نقشینه، عملیات عمرانی بافت دربند – یخچال و بهره‌برداری از خانه دکتر عظیمی آرانی در آران و بیدگل و عملیات عمرانی بافت فرهنگی تاریخی آقابزرگ در کاشان با اعتباری بیش از 25 میلیارد ریال با انجام عملیات کف سازی و بدنه سازی احیا و به بهره‌برداری رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو