مدیران خودروعصر اعتبار

مکاتبه با سازمان امور مالیاتی برای رفع مشکل مسکن مهر پردیس

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از وضعیت فعلی مسکن مهر پردیس، گفت: در نظر گرفتن نرخ جدید برای اخذ مالیات از این واحدها از سوی سازمان مالیاتی وجه قانونی ندارد.

مکاتبه با سازمان امور مالیاتی برای رفع مشکل مسکن مهر پردیس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی با انتقاد از وضعیت فعلی مسکن مهر پردیس، گفت: مشکلات رخ داده در خصوص نحوه محاسبه مالیات این واحدها هر چه سریع تر باید مرتفع شود.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح مسکن مهر برای خانه دار کردن اقشار متوسط و ضعیف جامعه بوده است، افزود: در نظر گرفتن نرخ جدید برای اخذ مالیات از این واحدها از سوی سازمان مالیاتی وجه قانونی ندارد.

    قرارداد اولیه مبنای هر اقدامی در واحدهای مسکن مهر باشد

    نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مبنای هر اقدامی در خصوص واحدهای مسکن مهر باید قرارداد اولیه باشد، تصریح کرد: در نظر گرفتن نرخی جدید برای مالیات یا بیمه این واحدها بدعهدی در حق صاحبان ملک و غیرقانونی است.

    وی با بیان اینکه سازمان امورمالیاتی باید به قرارداد اولیه در خصوص واحدهای مسکن مهر پردیس پایبند باشد، گفت: تصمیم گرفتیم که با حداقل هزینه ها و تسهیلات ارزان قیمت اقشار ضعیف جامعه را خانه دار کنیم حال اگر اخذ مالیات از این طرح درگیر تغییر و تحولاتی شود به طور حتم به افزایش هزینه ها می انجامد.

    افزایش نرخ مالیات مسکن مهر پردیس وجه قانون ندارد

    رضایی با تاکید بر اینکه افزایش نرخ مالیات ها در مسکن مهر پردیس به مثابه مشکل تراشی برای صاحبان این واحدها است، تصریح کرد: پس از عقد قرارداد اولیه هر نوع افزایش قیمتی در هر حوزه ای ممنوع است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی اگر به دنبال اخذ درآمد است باید از فرارهای مالیاتی جلوگیری کند، گفت: طرح مسکن مهر با خانه های تقریبا نقلی ارزش افزایش نرخ مالیات را ندارد.

    رضایی یادآور شد: کمیسیون عمران مجلس با سازمان امور مالیاتی مکاتبه برای خاتمه مشکل پیش آمده برای واحدهای مسکن مهر پردیس خواهد داشت.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، همچنین از بازدید از واحدهای مسکن مهر پردیس خبر داد و گفت: برای بررسی روند ساخت این واحدها و مشکلات پیش آمده در این مسیر بازدیدی از این طرح پس ازبررسی بودجه در مجلس خواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو