مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خبر داد

افتتاح یک هزار و ۱۶ واحد مسکن مهر تا آخر سال

عصر ساختمان- مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال یک هزار و ۱۶ واحد مسکن مهر در مناطق مختلف استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح یک هزار و ۱۶ واحد مسکن مهر تا آخر سال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، شهرام باباخانی اظهار کرد: در حالی که سهمیه اولیه ما در تولید مسکن مهر 30 هزار واحد بود با پیگیری و تلاش‌هایی که انجام شد مقرر کردیم تا 42 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل احداث و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه تا آخر سال یک هزار و 16 واحد مسکن مهر عموما در پارس‌آباد و اردبیل تکمیل و آماده افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: پیش‌‌بینی می‌کنیم اواخر اسفند ماه این تعداد واحد مسکن مهر را تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم.

    مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه با افتتاح این واحدها 1113 واحد مسکن مهر باقی می‌ماند که تکلیف آنها به صورت شفاف و روشن مشخص نیست، ادامه داد: این واحدها یا مشکل حقوقی دارند و یا اینکه پروژه‌ها متقاضی ندارند.

    باباخانی با یادآوری اینکه بیش از سه سال است برخی از این مجتمع‌ها فاقد متقاضی هستند، گفت: در مورد پروژه مسکن مهر میراشرف نیز مشکلات حقوقی با حکم صادر شده به نفع راه و شهرسازی استان تعیین تکلیف شده و در سال آینده تحویل متقاضیان می‌‌شود.

    وی نمونه پروژه مسکن مهر فاقد متقاضی را 52 واحدی کوثر بالا اعلام کرد و افزود: البته در برخی از شهرها مانند جعفرآباد مشکل پیش آمده برطرف شده و با پیدا شدن متقاضیان عملیات اجرایی واحدها شروع شده است.

    مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه ما حتی در پروژه‌های فاقد متقاضی از شرایط مسکن مهر عدول کردیم و بدون در نظر گرفتن شرط خاص به قیمت مناسب آماده واگذاری پروژه مسکن مهر هستیم، تصریح کرد: اما جالب است با کنار گذاشتن همه شرایط باز هم برخی از مساکن مهر در شهرهای گرمی و کوثر بالا فاقد متقاضی است.

    باباخانی از در حال احداث بودن 9 باب مسجد، هفت باب مدرسه و دو باب کلانتری در مجتمع‌های مسکونی مهر در شهرهای مختلف خبر داد و افزود: از این تعداد 8 باب مسجد ، سه باب مدرسه و یک باب کلانتری به اتمام رسیده و در حال بهره برداری می باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو