مدیران خودروعصر اعتبار

وزارت نیرو درخواست هزینه مجدد برای انشعابات مسکن مهر نداشته است

عصر ساختمان- نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: به هیچ وجه، نه در شهر هشتگرد و نه در هیچ نقطه کشور، مجموعه وزارت نیرو درخواست دریافت پول مجدد برای حق انشعاب را نداشته است.

وزارت نیرو درخواست هزینه مجدد برای انشعابات مسکن مهر نداشته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمدرضا امیرکمالی نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر در خصوص ادعای دریافت دوباره حق انشعاب برق در واحدهای مسکن مهر شهر هشتگرد گفت: اگر از مشترکی مطالبه وجهی به عنوان حق انشعاب برق و یا آب شده که این مشترک پیش از این حق انشعاب خود را پرداخت کرده، وی با مراجعه به ادارات توزیع برق و یا ادارات آب و فاضلاب شهر خود، با در دست داشتن فیش واریزی حق انشعاب این موضوع را مطرح کند.

    وی افزود: به هیچ وجه، نه در شهر هشتگرد و نه در هیچ نقطه کشور، مجموعه وزارت نیرو درخواست دریافت پول مجدد برای حق انشعاب را نداشته است؛ بلکه در هر نقطه هر مشترک باید یکبار به طور کامل حق انشعاب آب و حق انشعاب برق خود را پرداخت کند و در صورتی که مشترکی به طور کامل این هزینه را پرداخت کرده باشد و تحت این عنوان از وی دوباره درخواست پول شده با مراجعه به ادارات مربوطه اعلام وضعیت کند.

    امیرکمالی در خصوص اینکه برخی از مالکان واحدهای مسکن مهر شهر هشتگرد اعلام کرده اند، پرداخت هزینه ای یک میلیون تومانی بابت حق انشعاب برق از آنها خواسته شده در حالی که حق انشعاب خود را پیش از این پرداخت کرده اند، گفت: وزارت نیرو هیچ اعلامی برای پرداخت هزینه جدید در زمان نقل و انتقال از مشترکان مسکن مهر هشتگرد نداشته، شاید این مبلغ را شرکت عمران هشتگرد از مشترکان مطالبه کرده که در صورتی که مشترک مذکور حق انشعاب خود را پیش از این به طور کامل پرداخت کرده، باید مشخص شود این مبلغ درخواستی برای چه بوده است اما هیچ گزارشی یا مستنداتی تا امروز در این خصوص به شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو ارائه نشده است.

    پیش از این یکی از متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد از دردسر تازه‌ای خبر داده بود که در زمان نقل و انتقال واحدهای این طرح از سوی وزارت نیرو ایجاد شده بود. وی مدعی شده بود که وزارت نیرو درخواست هزینه مجدد برای حق انشعاب برق کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو