مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

مراقب عقد قراردادها و سرمایه گذاری های کلان در شهرداری باشیم

عصر ساختمان- رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: قرار نیست به بهانه اینکه شهرداری تهران در حال حاضر که کسر نقدینگی دارد، مراقب عقد قراردادها و سرمایه گذاری های کلان من جمله در سازمان پسماند نباشیم و زمینه بهره برداری‌های احتمالی غیر قانونی و استفاده افراد سودجو و فرصت طلب را فراهم آوریم.

مراقب عقد قراردادها و سرمایه گذاری های کلان در شهرداری باشیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، شیرازی به همراه معاونین، مشاورین و مدیران سازمان بازرسی با حضور در سازمان پسماند بصورت مستقیم در جریان برنامه‌ها و اقدامات این سازمان قرار گرفت و ضمن استماع گزارش عبدلی مدیر عامل سازمان پسماند، خواسته ها و دغدغه های سازمان بازرسی را بیان کرد.

    رئیس سازمان بازرسی مجموعه بزرگ، سازمان پسماند را یکی از مهمترین سازمانهای شهرداری تهران دانست و تأکید کرد: اقدامات این سازمان به علت اینکه در شهر ملموس بوده و مردم بطور مستقیم بر عملکرد آن نظارت دارند برای مدیریت شهری حائز اهمیت بوده و نظارت و بازرسی در این خصوص امری خطیر قلمداد شده زیرا همه ما در معرض نظارت و قضاوت مردم هستیم.

    وی در همین رابطه افزود: آحاد مردم نباید از سوء مدیریت ها متضرر شوند بلکه باید حقوق و منافع آنان حفظ و خدمات به نحو احسن و با کیفیت بالا در شهر ارائه شود.

    شیرازی موارد مد نظر سازمان بازرسی را در تهیه گزارش کامل از سازمان پسماند اینگونه برشمرد و گفت: فرآیندهای برگزاری مزایده ها، مناقصات و قراردادها، نحوه پرداخت های مالی به پیمانکاران، عملکرد و حسن انجام امور پیمانکاران، پروژه های تحت قرارداد سازمان پسماند مانند پروژه تولید برق آراد کوه، پروژه "هاضم" و .... موضوعات مربوط به آلایندگی، نحوه ایجاد و حمل و نقل زباله های بیمارستانی و زباله های تر و خشک ، ماشین آلات و موارد زیست محیطی از مهمترین موضوعات قابل بررسی تیم مستقر در سازمان پسماند خواهد بود.

    رئیس سازمان بازرسی غفلت مدیران در این برهه حساس را خطرآفرین دانست و اظهارکرد: مدیریت شیشه ای و سیستمی شدن فرآیندها احتمال وقوع فساد و تخلف و خطر را در شهرداری کاهش می‌دهد و البته چشمان بیدار مردم کمک حال سازمان بازرسی در احصاء انحرافات و مشکلات مدیریت شهری بوده و هست.

    بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی، با دستور رئیس سازمان بازرسی، معاونت خدمات شهری سازمان بازرسی به همراه مشاورین و کارشناسان سازمان بازرسی جهت تهیه گزارش کاملی از حوزه عملکردی سازمان پسماند در این سازمان مستقر شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو