مدیران خودروعصر اعتبار

برخورداری مسکن مهر اندیشه از خدمات و امکانات مناسب

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: رشد مسکن مهر شهر جدید اندیشه بسیار مناسب بوده و بین ۴۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان برای متقاضیان ارزش افزوده داشته است.

برخورداری مسکن مهر اندیشه از خدمات و امکانات مناسب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد آیینی اظهار کرد: حدود 14 پروژه مسکن مهر در شهر جدید اندیشه تعریف شده بود که عملیات اجرایی تمام آن‌ها به پایان رسیده و تحویل داده‌ایم. مشکلی هم بابت خدمات زیربنایی و روبنایی نداریم و تمام واحد‌ها دارای متقاضی است. ارزش افزوده واحد‌ها نیز برای متقاضیان بین 40 تا 100 میلیون تومان در هر واحد برآورد می‌شود.

    وی افزود: مسکن مهر اندیشه با توجه به این‌که در داخل شهر تعریف شد از خدمات و امکانات مناسبی برخوردار است. البته بعضی پروژه‌ها را احساس کردیم باید توسعه دهیم و هم‌اکنون دو مدرسه و دو مسجد در دست احداث داریم.

    مدیرعامل شهر جدید اندیشه با اشاره به سایر پروژه‌های در دست اجرا و طراحی گفت: یک پروژه شاخص و یک طرح ویژه برای اندیشه تعریف کردیم. طرح ویژه بسیاری از کارهایش انجام شده و در انتظار کمیسیون ماده 5 استان است که اگر مصوب شود فضای مناسبی را برای سرمایه گذاری در اندیشه فراهم خواهد کرد و برآورد من این است که بیش از 500 میلیارد تومان نیاز سرمایه گذاری در این طرح است که در مرکز شهر و در شمال و جنوب بازار ایرانی اسلامی اندیشه قرار دارد.

    به گفته‌ آیینی مجموعه‌ای از کاربری‌ها و خدمات عمود بر بازار به طول دو کیلومتر و چیزی شبیه چهار باغ اصفهان را طراحی کردیم که در مجاورت آن چهارباغ محله ایرانی مجموعه مسکونی، تجاری، فرهنگی، سینمایی با سالن‌های متعدد، تالار شهر و فضایی برای تئاتر روباز شهری است که رویداد‌های فرهنگی خوب در آن شکل بگیرد و در نهایت مرکز شهر قوی را نوید خواهد داد.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با بیان این‌که دانشگاه جامع شهر در این طرح قرار می‌گیرد، به ایسنا گفت: در این طرح دانشگاه جامع شهر دیده شده که مجموعه خواجه نصیر در آنجا حضور پیدا خواهد کرد و دانشکده مدیریت شهری در آنجا راه‌اندازی می‌شود. همچنین فضایی برای بیمارستان تخصصی در این مجموعه دیده شده است.

    آیینی، پروژه دیگر را مرتبط با حوزه حمل و نقل دانست و گفت: پروژه شاخص دیگری داریم که به موضوع حمل و نقل برمی‌گردد. البته نه حمل و نقل از نوع ریلی یا عمومی بلکه مسیری را با حدود سه و نیم کیلومتر طراحی کردیم که هم مسیر پیاده روی، هم مسیر دوچرخه و هم مسیر حرکت آب همراه با المان‌ها و نماد‌هایی است که اندیشه را بیش از گذشته به کل کشور نشان دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی