مدیران خودروعصر اعتبار

پارسایی با اشاره به آخرین وضعیت شکایت از مسکن مهر:

منتظر اعلام نظر کمیته تخصصی وزارت راه درباره کیفیت طرح مسکن مهر هستیم

عصر ساختمان- عضو کمیسیون اصل نود مجلس، آخرین وضعیت شکایت از مسکن مهر را تشریح کرد و گفت: به درخواست مجلس کمیته ای در وزارت راه وشهرسازی به بازبینی کیفیت واحدهای مسکن مهر مشغول است.

منتظر اعلام نظر کمیته تخصصی وزارت راه درباره کیفیت طرح مسکن مهر هستیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، بهرام پارسایی در تشریح آخرین وضعیت شکایت از مسکن مهر، گفت: گزارشی از وضعیت مسکن مهر سال گذشته در صحن علنی مجلس قرائت شد اما با توجه به زلزله اخیر رخ داده در غرب کشور و برخی شائبه ها در خصوص کیفیت واحدهای این طرح شکایت هایی از آن به کیمسیون اصل نود مجلس ارجاع شده است.

    عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با توجه به درخواست کمیسیون اصل نود مجلس کمیته ای در وزارت راه و شهرسازی برای پیگیری مشکلات حوزه مسکن مهر ایجاد شده است، افزود: این کمیته پس از زلزله اخیر کرمانشاه مامور به بررسی کیفیت واحدهای مسکن مهر شده است.

    بررسی ایمنی سازه های مسکن مهر در دستور کار است

    نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بررسی ایمنی سازه های مسکن مهر به عنوان وظیفه به کمیته تخصصی وزارت راه و شهرسازی واگذار شده است، تصریح کرد: در صورتی که واحدهایی از مسکن مهر نیاز به مقاوم سازی داشته باشد این کمیته باید در دستور کار خود قرار دهد.

    پارسایی با بیان اینکه کمیسیون اصل نود مجلس منتظر اعلام نتیجه کمیته مذکور در خصوص کیفیت واحدهای مسکن مهر است، گفت: اکنون منتظر جواب مکاتبه انجام شده هستیم تا جمع بندی شکایت از مسکن مهر را انجام دهیم.

    وی ادامه داد: باید بازبینی و بازدیدی مجدد از واحدهای مسکن مهر صورت بگیرد تا نقاط قوت و ضعف این طرح مشخص شود البته با توجه به موضوعاتی که در گزارش قبلی قرائت شد برخی از ایرادات وارده به این طرح به علت ضعف نظارت ها بر ساخت و ساز ها بوده است.

    عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بازدید و بازبینی واحدهای مسکن مهر از سوی کمیته تخصصی مذکور انجام می شود ولی در صورت لزوم نمایندگان مجلس نیز مسئولان را در این امر همراهی خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی