مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز برنامه اقدام مشترک بازآفرینی شیروان و بجنورد از سال

عصر ساختمان- مدیر بازآفرینی پهنه شمال شرقی کشور بنیان اصلی برنامه اقدام مشترک بازآفرینی در این نقاط را دارایی محوری اعلام کرد و افزود: این بدان معناست که دستگاه‌های مختلف عضو ستاد، سمن‌ها و نهادهای مشابه و همچنین مردم و کنشگران این حوزه دارایی‌ها و امکانات خود را متمرکز کرده و در راستای اجرای برنامه‌ها اقدام خواهند کرد.

آغاز برنامه اقدام مشترک بازآفرینی شیروان و بجنورد از سال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدعلی طالبی مدیر بازآفرینی پهنه شمال شرقی کشور شامل استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه خراسان شمالی  دارای 2 برنامه اقدام مشترک در 2 شهر بجنورد و شیروان برای افق 1400 هستیم که بین 25 دستگاه اجرایی و همین تعداد دستگاه پشتیبان و همکار عملیاتی خواهد شد.

    طالبی در ادامه با تأکید براینکه برنامه اقدام مشترک مذکور هم‌اکنون در ستادهای بازآفرینی شهرستان‌های شیروان و بجنورد به تصویب رسیده است گفت: براساس تصمیمات اخذ شده این برنامه از ابتدای سال 97 در منطقه اجرایی خواهد شد.

    وی همچنین بنیان اصلی این برنامه را دارایی محور اعلام کرد و افزود: این بدان معناست که دستگاه‌های مختلف عضو ستاد، سمن‌ها و نهادهای مشابه و همچنین مردم و کنشگران این حوزه دارایی‌ها و امکانات خود را متمرکز کرده و در راستای اجرای برنامه‌ها اقدام خواهند کرد.

    این مقام مسئول اضافه کرد: برنامه مذکور در جنبه‌های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمران شهری، کالبدی و اشتغال در محلات هدف 2 شهر شیروان و بجنورد به اجرا در خواهد آمد.

    مدیر بازآفرینی پهنه شمال شرقی کشورتعداد محلات هدف در شهر شیروان را 4 محله و در بجنورد 18 محله اعلام کرد و افزود:  بر اساس مطالعات مشاور طرح، این پروژه در 2 فاز 4 ساله تا سال‌های 1400 و 1404 ادامه داشته و باید در نهایت سطح خدمات و توانمندی‌های محلات را به سطح میانگین شهرهای مذکور برساند.

    به گفته طالبی طرح مذکور با پروژه‌های اولویت‌دار در حوزه‌های کالبدی نظیر بهسازی ابنیه تاریخی و ساماندهی مسیل‌ها و همچنین پروژه‌های پیشگام در محور توسعه که عمدتا توسط شهرداری‌ها انجام خواهد گرفت آغاز خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار