مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

پیشرفت ۹۶ درصدی پروژه‌های تعاونی مسکن مهر شاهین‌دژ

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: روند اجرای ۴۹۶ واحد پروژه‌های تعاونی مسکن مهر شهرستان شاهین‌دژ از ۹۶ درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است، این در حالیست که عملیات تعریض و بهسازی سه کیلومتر از ورودی و خروجی شهرستان شاهین‌دژ به سمت میاندوآب در اولویت پروژه‌های راهسازی این اداره کل است.

پیشرفت ۹۶ درصدی پروژه‌های تعاونی مسکن مهر شاهین‌دژ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در نشست مشترک با فرماندار شهرستان شاهین‌دژ و مسئولان این شهرستان گفت: 496 واحد در قالب تعاونی‌های مسکن مهر و 600 واحد به شکل خودمالکی و گروهی در این شهرستان احداث شده است.

    ابراهیم مبارک قدم افزود: همچنین 300 واحد از طریق قراردادهای سه‌جانبه با روند مطلوبی در حال اجراست.

    وی یادآور شد: در حال حاضر 230 واحد مسکن مهر در این شهرستان باقی‌مانده که ساخت و ساز این واحدها با همکاری فرمانداری و اداره تعاون سرعت می‌گیرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: عمده مشکلات تعاونی‌های شهرستان شاهین‌دژ طی جلسات هم‌اندیشی با مسئولان شهرستان حل و فصل شده است.

    نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان و هیئت همراه با فرماندار شاهین‌دژ به منظور بررسی مسائل و مشکلات راه و مسکن شهرستان شاهین‌دژ در محل فرمانداری شهرستان شاهین‌دژ برگزار شد.

    نظارت مستقیم بر روند پروژه‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه مدیران ساخت و توسعه راه‌ها، فنی و اجرایی و مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های شهرستان‌های میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب بازدید کردند.

    مبارک قدم در یک سفر یک‌روزه از نزدیک بر روند اجرای پروژه ملی تعریض و بهسازی محور میاندوآب- شاهین‌دژ- تکاب نظارت و دستورات لازم جهت تسریع در روند اجرای پروژه‌های راهسازی را صادر کرد.
    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و هیئت همراه از اداره راه و شهرسازی شهرستان میاندوآب بازدید کردند و در دیدار صمیمانه با کارکنان این اداره به گفتگو و تبادل نظرات پرداختند.

    همچنین رفع عمده مشکلات پروژه 192 واحدی پروژه مسکن مهر شهرستان تکاب و توافق با شهرداری تکاب در راستای محوطه‌سازی مجتمع‌های مساکن مهر را می‌توان از ثمرات سفر مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به این شهرستان برشمرد.

    بازدید از بیمارستان 64 تختخوابی تکاب و پروژه مسکن مهر فرهنگیان تکاب از دیگر برنامه‌های مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و هیئت همراه به شهرستان تکاب بود.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی همچنین در بازدید از محورهای ارتباطی شهرستان شاهین‌دژ اظهار کرد: اصلاح ورودی و خروجی شهرستان شاهین‌دژ به سمت میاندوآب بخشی از پروژه ملی تعریض و بهسازی محور میاندوآب- شاهین‌دژ- تکاب است که یک و نیم کیلومتر باقی‌مانده در صورت بهبود شرایط جوی آسفالت می‌شود.

    ابراهیم مبارک قدم با بیان اینکه اصلاح ورودی و خروجی شهرستان شاهین‌دژ در کاهش آمار تصادفات جاده‌ای منطقه تأثیرگذار است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با همکاری نمایندگان مردم شهرستان‌های میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب، اعتبار پروژه ملی تعریض و بهسازی محور میاندوآب- شاهین‌دژ- تکاب در سال آینده افزایش یابد.

    مبارک قدم، پیشرفت اجرایی احداث تونل 1 و 2 محور شاهین‌دژ- تکاب را به ترتیب 80 و 60 درصد اعلام کرد و افزود: اصلاح قوس‌ها و ساخت ابنیه فنی در این محور با توجه به کوهستانی بودن زمان‌بر بوده است.

    وی از بررسی احداث راه روستایی طومار آغاج به طول سه و نیم کیلومتر در شهرستان شاهین‌دژ خبر داد و افزود: آسفالت راه‌های روستایی که عملیات زیرسازی در آن‌ها به اتمام رسیده از در رأس برنامه‌های اجرایی سال آینده قرار دارد.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از محور شاهین‌دژ - تکاب و عملیات احداث تونل‌های 1 و 2 در این محور بازدید کرد و با وجود برودت هوا در منطقه عملیات انفجار و ترانشه‌برداری در این محور در حال اجرا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو