مدیران خودروعصر اعتبار

هیئت ویژه رئیس‌جمهور گزارشی از اقدامات انجام شده درباره پلاسکو ارائه کند

عصر ساختمان- عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به گذشت یک سال از حادثه پلاسکو گفت: در آن زمان رئیس‌جمهور هیئت ویژه‌ای را برای تهیه گزارش ملی مامور کرد که می‌طلبد با گذشت یک سال مسئولان مربوطه اقدامات انجام شده در این زمینه را اعلام کنند.

هیئت ویژه رئیس‌جمهور گزارشی از اقدامات انجام شده درباره پلاسکو ارائه کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، ناهید خداکرمی در جریان سی‌وهشتمین جلسه شورای شهر تهران و در تذکر پیش از دستور جلسه امروز با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی شهردار تهران در خصوص سند تحویل و تحول شهرداری تهران در جلسه گذشته اظهار کرد: متاسفانه در این جلسه هیچ اشاره‌ای به گزارش بانوان نشده است و جای آن در این گزارش خالی بود.

    وی تصریح کرد: انتظار می‌رفت که شهردار تهران گزارشی را در این خصوص به اعضای شورای شهر تهران ارائه کند و ما در جریان اداره کل بانوان شهرداری تهران باشیم. در آینده نزدیک شهرداری تهران گزارش مبسوطی را از عملکرد 12 ساله مدیریت سابق در حوزه بانوان به شورا ارائه کند.

     احمد مسجدجامعی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز با اشاره به فرارسیدن سالگرد حادثه پلاسکو اظهار داشت: سال گذشته و همزمان با این حادثه رئیس جمهور هیئتی را مامور به تهیه گزارش ملی پلاسکو کرد.

    وی تصریح کرد: یکی از اهداف این هیئت پیشگیری و جلوگیری از چنین حوادثی بود و شعار اصلی هیئت اشاره شده این بود که پلاسکو را فراموش نکنیم. ضمن اینکه در ادامه گزارش مفصلی را تهیه و ارائه کردند که البته غیر از این گزارش ویژه مجلس، دستگاه قضا، شهرداری و شورا نیز هر کدام گزارش مبسوطی را تهیه کردند.

    مسجدجامعی اشاره کرد: با گذشت یک سال از حادثه پلاسکو به نظر می‌رسد که باید گزارشی از اقدامات انجام شده طی یک سال توسط مسئولان مربوطه و هیئت اجرایی که رئیس جمهور تعیین کردند اعلام شود تا ما بدانیم چه اقداماتی صورت گرفته است.

    وی ضمن اشاره به فعالیت اصحاب رسانه در زمان وقوع حادثه پلاسکو بیان کرد: در این زمینه خوشبختانه رسانه‌ها فعالیت جدی را داشتند، که در این زمینه خبرنگاران و عکاسان ایسنا، ایرنا و همچنین مهر بیشترین اخبار و عکس را مخابره کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو