مدیران خودروعصر اعتبار

معاون عمرانی استاندار خوزستان:

رونق شهرهای جدید در گرو استقبال مردم است

عصر ساختمان:معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در خصوص اقدامات انجام گرفته برای رونق شهرهای جدید رامین و شیرین شهر گفت: تا زمانی که جمعیت در این شهرها وجود نداشته باشد و مردم از واحدها و خدمات ساخته‌شده استفاده نکنند، این اقدامات انجام گرفته هیچ سودی ندارد و با استقرار مردم در این شهرها است که این شهرها توسعه پیدا می‌کند.

رونق شهرهای جدید در گرو استقبال مردم است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، احمد سیاحی، اظهار کرد: تمام اقدامات انجام گرفته است تا دو شهر جدید رامین و شیرین‌شهر رونق پیدا کنند که این مساله منوط بر استقرار مردم در این شهرها است.

    وی افزود: با توجه به اقدامات انجام گرفته در بحث زیرساخت‌های شهرها، وسایل نقلیه برای رفت و برگشت مردم و اتصال این شهرها به شهرهای بزرگ مانند اهواز، مردم استقبال خوبی برای سکونت در این شهرها خواهند داشت.

    سیاحی با اشاره به استقرار مردم در 110 واحد مسکن در شهر جدید شیرین‌شهر عنوان کرد: ظرفیت‌های خوبی از جمله یک مرکز کوچک تجاری، یک مرکز آموزشی و فضای سبز مطلوب در این شهر ایجاد شد و همچنین بحث زیرساخت‌های این شهر نیز به‌خوبی در حال انجام است.

    معاون امور عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: یکی از مشکلات جدی این شهر مساله آب بود که با همکاری‌های انجام گرفته مشکل آب این شهر نیز حل شد.

    وی تصریح کرد: جاده جدید اهواز شیرین‌شهر به طول 25 کیلومتر با اعتبار بیش از 16 میلیارد تومان که مسیر دسترسی این شهر به اهواز را کوتاه‌تر می‌کند و در هفته‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد که از دیگر اقدامات در راستای توسعه این شهر بوده است.

    سیاحی با بیان اقدامات انجام گرفته برای توسعه شهر رامین عنوان کرد: در ارتباط با شهر جدید رامین نیز ایجاد فضای سبز مناسب و روشنایی معابر از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

    معاون امور عمرانی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: افتتاح یک واحد مدرسه، زمین‌های ورزشی و امکانات تجاری در شهر جدید رامین بر این دلالت می‌کند که اقدامات مناسبی در این شهر در حال انجام است که همه آن‌ها منوط به استقرار جمعیت در این شهرها است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار