مدیران خودروعصر اعتبار

نخستین منزل بازسازی شده در روستای‌های سرپل ذهاب ۲۰ روز آینده آماده اسکان می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان گفت: نخستین منزل بازسازی شده در روستای‌های سرپل ذهاب در ۲۰ روز آینده آماده اسکان می‌شود.

نخستین منزل بازسازی شده در روستای‌های سرپل ذهاب ۲۰ روز آینده آماده اسکان می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، حسن ظفری با تشریح فعالیت‌های این نهاد در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اظهار داشت: تا امروز 7 هزار و 529 واحدساختمانی توسط اکیپ‌های مهندسی ما ارزیابی شده و برای 5 هزار و 912 واحد مسکونی نیز پرونده تشکیل شده است.

    وی با بیان اینکه تا امروز اطلاعات مربوط به 5 هزار و 582 واحد مسکونی روستایی در سامانه مسکن روستایی ثبت شده است افزود: صاحبان هزار و 931 واحد نیز موفق به عقد قرارداد برای دریافت تسهیلات از نظام بانکی شده‌اند.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان با اشاره به آواربرداری از 1600 واحد تخریب شده در منطقه سرپل ذهاب ابراز کرد: پیش‌بینی می‌کنیم کار آوار برداری از ساختمان‌های مسکونی تخریب شده روستاهای منطقه سرپل ذهاب در چند روز آینده به پایان برسد .

    وی از صدور هزار و 206 فقره پروانه ساختمانی برای واحدهای احداثی در روستاهای سرپل ذهاب خبر داد و عنوان کرد:  تا امروز 606 واحد در مرحله گچ ریزی، 425 واحد در مرحله پی‌کنی، 158 واحد در مرحله الماتور بندی، 103 واحد در مرحله قالب بندی، 70 واحد در مرحله اجرای فندانسیون و 26 واحد نیز در مرحله دیوار سازی تا سقف قرار دارند.

    ظفری با بیان اینکه  نخستین منزل بازسازی شده در روستای‌های سرپل ذهاب در 20 روز آینده آماده اسکان می‌شود گفت: اگرچه برای بازسازی منازل مسکونی در روستاهای سرپل ذهاب بازه زمانی دو ساله در نظر گرفته شده است اما در تلاشیم کار بازسازی مناطق با سرعت بیتشری انجام شود.

    وی اظهار داشت: در حال حاضر 37 اکیپ 25 نفره از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و 120 نیروی متخصص در بخش‌های مختلف در منطقه در حال نظارت بر انجام صحیح کارها و خدمت‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه هستند.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان با اشاره به اینکه مسئولیت بازسازی 100 روستا در منطقه سرپل ذهاب به این نهاد محول شده است بیان کرد: در بررسی‌های ما مشخص گردید 84روستاهای منطقه سرپل ذهاب نیاز به بازسازی داشته و خوشبختانه 16 روستا  نیز آسیب جدی ندیده‌اند و نیازی به بازسازی ندارند.

    وی با تاکید براینکه محور بازسازی در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه مردم هستند و با حضور آن‌ها کارها با سرعت بیشتری پیش می‌رود ابراز کرد: کار پایش و ارزیابی منازل مسکونی آسیب دیده در منطقه به صورت مرتب توسط اکیپ‌های ما در حال اجرا است تا افرادیکه ساختمان‌هایشان بر اثر پس لرزه‌ها دچار آسیب بیشتری می‌شود بتوانند از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار