مدیران خودروعصر اعتبار

نامه‌نگاری با وزیر اقتصاد برای حل مشکل جدید مسکن مهر

عصر ساختمان- به‌دنبال مسدودشدن حساب‌های بانکی شرکت عمران پردیس و هشدار نسبت به تعویق افتادن روند تکمیل و تحویل واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر این شهر، جلسه‌ای اضطراری با مجمع نمایندگان استان تهران برای برطرف کردن این مشکل برگزار شد.

نامه‌نگاری با وزیر اقتصاد برای حل مشکل جدید مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، در جلسه برگزارشده بین مدیرعامل شرکت عمران پردیس و اعضای مجمع نمایندگان تهران با موضوع مسدود شدن حساب‌های این شرکت از سوی اداره امور مالیاتی مقرر شد علاوه بر مکاتبه با وزیر اقتصاد راهکارهایی برای برطرف کردن این مشکل ارائه شود.

    همچنین در این جلسه در خصوص دریافت  بودجه مورد نیاز برای تکمیل امور زیرساخت و آماده‌سازی  از محل یارانه‌های مسکن مهر و اوراق خزانه اسلامی و تخصیص اعتبار و ردیف بودجه‌ای عملیات اجرایی متروی پردیس تهران تبادل نظر و قرار بر این شد تا در جلسه دیگری طی همین هفته با اعضای مجمع نمایندگان استان تهران، این مسائل نتیجه‌گیری و تصمیم‌گیری شود.

    چهار روز پیش مدیرعامل عمران پردیس از مسدود شدن حساب‌های بانکی این شرکت توسط سازمان امور مالیاتی خبر داد.

    سعید غفوری با تأکید بر این‌که شرکت عمران پردیس به اداره مالیات بدهی ندارد و تمام مالیات خود را پرداخت کرده است، اظهار کرد:‌ با این حال سازمان امور مالیاتی از ما درخواست پرداخت حدود 11 میلیارد تومان مالیات را کرده است.

    وی با بیان این‌که سازمان امور مالیاتی می‌گوید این مالیات مربوط به پروژه‌های مسکن مهر در سال 91 است، تصریح کرد:‌  درخواست سازمان امور مالیاتی در حالی است که واحدهای مسکن مهر از پرداخت مالیات معاف هستند.

    وی با اشاره به این‌که اقدام سازمان امور مالیاتی غیرقانونی است، پیش‌بینی کرد که مسدود شدن حساب‌های بانکی شرکت عمران پردیس باعث طولانی شدن زمان اتمام پروژه‌های مسکن مهر شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی