مدیران خودروعصر اعتبار

بیمه نامه حوادث منازل فرهنگیان صادر می شود

عصر ساختمان- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی از صدور بیمه نامه حوادث منازل فرهنگیان برای اولین بار خبر داد.

بیمه نامه حوادث منازل فرهنگیان صادر می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر،علی الهیار ترکمن از ضرورت صدور بیمه آتش سوزی و زلزله در کشور سخن گفت و افزود: بیمه آتش سوزی و زلزله در برابر خسارات مالی وارد شده به ملک و لوازم آن جبران خسارت می کند.

    الهیارترکمن گفت: در صورت وقوع حادثه، بیمه نامه مزبور خسارات مالی وارد شده به افراد را مطابق با بیمه نامه پرداخت می کند.

    وی با مهم برشمردن صدور بیمه نامه آتش سوزی و زلزله برای فرهنگیان اظهار کرد: به دلیل درک اهمیت این بیمه نامه و در راستای حمایت از اموال و دارایی های جامعه فرهنگی کشور، وزارت متبوع برای اولین بار از بهمن ماه سال جاری با همکاری شرکت بیمه معلم نسبت به اجرای طرح بیمه زلزله و خطرات اضافی منازل مسکونی فرهنگیان در سطح کشور اقدام می کند.

    این مقام مسئول تاکید کرد: بیمه نامه آتش سوزی و زلزله در قالب چهار طرح با سقف تعهدات متنوع برای فرهنگیان سراسر کشور پیش بینی شده است.

    الهیار ترکمن، به معرفی این چهار طرح پرداخت و گفت: در طرح اول 500 میلیون ریال سرمایه با حق بیمه ماهانه 30 هزار ریال ، در طرح دوم 920 میلیون ریال سرمایه با حق بیمه ماهانه 60 هزار ریال ، در طرح سوم 1 میلیارد و 355 میلیون ریال سرمایه با حق بیمه ماهانه90 هزار ریال و در طرح چهارم 1 میلیارد و 790  میلیون ریال سرمایه با حق بیمه ماهانه 120 هزار ریال پیش بینی شده است.

    وی افزود: فرهنگیان می توانند با انتخاب یکی از این طرح ها نسبت به بیمه نمودن ملک و لوازم محل سکونت خود در برابر زلزله و آتش سوزی اقدام نمایند.

    معاون وزیر، در خصوص حق بیمه سالانه این بیمه نامه تصریح کرد: 25 درصد حق بیمه نامه معادل 3 ماه با مشارکت وزارت متبوع پرداخت و مابقی به صورت اقساط و ماهانه از حقوق فرهنگیان کسر می گردد.

    معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در پایان افزود: بیمه نامه مذکور علاوه بر تعهدات آتش سوزی و زلزله نسبت به حوادث انفجار، صاعقه، سیل، طوفان، ترکیدگی لوله و ضایعات ناشی از برف و باران نیز متعهد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار