مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت نخستین هتل طرح کشتی جهان در ایران بدون حمایت

عصر ساختمان- یک کارآفرین گردشگری گفت: امروز ایران در زمینه گردشگری به شدت نیاز به هتل دارد چون کمبود هتل بسیار است، حتی با وجود ساخت نخستین هتل با طرح کشتی جهان در کشور و همچنین برنامه ساخت ۹ هتل دیگر، مسؤلان هیچ حمایتی نکرده و حتی جلسه‌ای با ما نمی‌گذارند.

ساخت نخستین هتل طرح کشتی جهان در ایران بدون حمایت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، احد عظیم‌زاده درباره جزئیات تکمیل نخستین هتل با طرح کشتی جهان در ایران، اظهار کرد: این پروژه در صنعت گردشگری جزو بهترین پروژه‌های ایران است و کاری که بنده در زمان تحریم‌ها توانستم انجام دهم این بود که با برند "ملیا" که دومین برند اروپا و برند معتبر هتلداری جهان است، قرارداد مدیریتی منعقد کردم و توانستم در زمانی که شرایط برای ایران در زمان تحریم بسیار سخت بود، آنها را به ایران بیاورم و قرارداد بین‌المللی منعقد کنیم.

    مدیرعامل پروژه قو الماس خاورمیانه گفت: بعد از بستن این قرارداد متعهد شدم که 9 هتل به‌جز این هتل بسازم، یعنی در مجموع 10 هتل؛ زیرا امروز کشور در زمینه گردشگری به شدت نیاز به هتل دارد و کمبود هتل در کشور بسیار است.

    عظیم‌زاده افزود: ولی متاسفانه در این یکسال و اندی که بنده این قرارداد را منعقد کردم، هنوز معاونت گردشگری جلسه ای با بنده نگذاشتند و هیچگونه سوالی در مورد ساخت این 10 هتل پنج ستاره بین المللی دولوکس که در حد 6 ستاره است، نپرسیدند و حتی حمایت و کمکی نیز نکردند و تسهیلاتی اختصاص ندادند.

    وی بیان داشت: نخستین هتل با طرح کشتی جهان در ایران تاکنون هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته، همچنین قسمت‌های تجاری آن تمام شده و قسمت‌های مسکونی هم رو به اتمام است و تا 10 ماه آینده به امید خدا کار تمام است و بالغ بر 400 میلیارد تومان تاکنون سرمایه برده است.

    عظیم‌زاده: بنده از مدیران و مسئولان گلایه دوستانه دارم که چرا از کسانی که در این حوزه فعال هستند حمایت نمی‌کنند؟ بنده در صنعت فرش دستباف نزدیک به یک هزار نفر نیرو را جذب به کار کردم و اشتغالزایی و کارآفرینی صورت دادم. همان طور که رهبر معظم انقلاب تاکید بر کار و اشتغال دارند.

    این کارآفرین و صادر کننده برتر فرش ایران خاطرنشان کرد: بنده 40 سال است کارآفرینی و اشتغالزایی در صنعت‌های مختلف می‌کنم، چه در گردشگری و چه در فرش دستباف و بالغ بر 2000 نیرو اشتغالزایی کردم اما هیچ حمایتی نمی‌شوم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی