مدیران خودروعصر اعتبار

برخی پل های تهران نفس های آخر را می کشند

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس با هشدار نسبت به فرسوده شدن برخی پل های ماشین روی تهران، گفت: امکان جایگزینی برای برخی پل های تهران وجود ندارد و ترافیک پایتخت باید به زیرزمین منتقل شود.

برخی پل های تهران نفس های آخر را می کشند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، یوناتن بت، نسبت به فرسوده شدن برخی پل های تهران هشدار داد و گفت: عمر برخی پل های تهران به پایان رسیده است و نیازمند مرمت، بازسازی، بهسازی و جایگزینی هستند.

    نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پل های فرسوده تهران در مقابل زلزله مقاوم نیستند، گفت: بارهای تحمیل شده بر آنها نیز تناسبی با ظرفیت شان ندارد زیرا در زمان ساخت این پل ها تعداد خودروها کم بود اما در حال حاضر تعداد خودروهای پایتخت چندین برابر ظرفیت خیابان ها است

    وی با یادآوری اینکه جایگزینی برخی پل های فرسوده پایتخت باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: عمر پل های فلزی پایتخت تمام شده و سازه های آنها باید جمع آوری شوند از سویی برای آنها باید جایگزین در نظر گرفته شود؛ البته جایگزین در نظر گرفتن برای برخی پل های پایتخت امری بعید و محال است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: در این ارتباط دستگاه ها باید به دنبال روش های کم هزینه باشند؛ در اغلب کشورهای دنیا استفاده از تونل های زیرزمینی به ویژه در چهارراه ها مورد توجه قرار گرفته از این رو نیاز است شهرداری تهران نیز در این مسیر گام برداشته و ترافیک را به زیرزمین منتقل کند.

    نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شهرداری باید اراده جدی و قوی برای نوسازی و بهسازی پل های فرسوده پایتخت داشته باشد، گفت: جایگزینی پل حافظ بسیار مشکل است بنابراین باید برای پل هایی که این امکان برای آنها وجود دارد تمهیدات مناسب اتخاذ شود.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت ایمن سازی پل های فرسوده پایتخت، گفت: متاسفانه در برخی موارد نوع آسفالتی که برای روسازی پل ها استفاده می شود استاندارد نبوده بنابراین نیاز است به این موضوع توجه شود./

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار