مدیران خودروعصر اعتبار

توقیف ۱۲ مصالح ساختمانی غیر استاندارد + اسامی

عصر ساختمان- در جریان بازرسی‌های اخیر کارشناسان اداره کل استاندارد تهران تولید ۱۲ مصالح و فرآورده ساختمانی به دلایل مختلف توقیف و به دادگاه معرفی شدند.

توقیف ۱۲ مصالح ساختمانی غیر استاندارد + اسامی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، در جریان بازرسی کارشناسان استاندارد تهران در ماه گذشته از واحدهای تولیدی و صنفی فرآورده‌های ساختمانی بتن آماده با نام تجاری "بتن دهکده" در واحد تولیدی در کیلومتر شش جاده قدیم کرج، شن و ماسه با نام تجاری "راه شن" در واحد تولیدی راه شن پاکدشت در محدوده جاده جمال آباد و شن و ماسه با نام تجاری "زرین ماسه" در واحد تولیدی زرین ماسه شریف آباد در محدوده جاده جمال آباد به علت تولید بدون مجوز استاندارد توقیف شدند.

    همچنین از دو تولید کننده برند ساختمانی با نام تجاری "مهتاب" در واحد تولیدی در جاده آبعلی و رنگ ساختمانی با نام تجاری "توسن وارنا" در واحد تولیدی در جاده خیرآباد شهرستان ورامین به علت ممانعت از بازرسی به دادگاه شکایت شد.

    طبق اعلام اداره استاندارد استان تهران، علاوه بر این لوله‌های PVC با نام تجاری جهان "پلیمر تهران" در واحد تولیدی در صفا دشت به علت جعل نشان استاندارد و فک غیرقانونی پلمب و نیز لوله‌های PVC با نام تجاری "ساکو پلیمر" گلپایگان در واحد تولیدی با همین نام در منطقه بهارستان به علت ممانعت از بازرسی غیراستاندارد تشخیص داده شده و متخلفین به دادگاه معرفی شدند.

    در این رابطه همچنین تولیدکننده رنگ روغنی براق از واحد تولیدی "به‌آفرین" در شهر قدس به علت عرضه و کالای بدون نشان استاندارد و نیز ممانعت از بازرسی دادگاهی شد. چسب کاشی نیز با نام‌های تجاری "ساروج اسپات" و "افرند" در واحد صنفی برزگر در شهرک صدف چسب کاشی و پودر بتونه با نام تجاری "ارژنگ" در واحد صنفی در بلوار آزادگان رباط کریم به علت تولید غیراستاندارد شناسایی و متخلفان به دادگاه معرفی شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی