مدیران خودروعصر اعتبار

حال و روز خوب ساختمانیها در بورس منزوی امروز

عصر ساختمان- در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت ۳۵.۷ واحدی به ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۳۴ واحد رسید، این درحالی بود که شاخص هم وزن ۱۴۱ واحد رشد کرد.

حال و روز خوب ساختمانیها در بورس منزوی امروز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از عصر بازار، در این روز نمادهای فولاد، فملی، کگل، شپنا، فارس و ومعادن بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص داشتند درحالیکه وبملت با 32.5 واحد تاثیر مثبت مانع  افت بیشتر شاخص شد.
    امروز ارزش معاملات کل بازار 164.5 میلیارد تومان و حجم معاملات نزدیک 71 میلیارد تومان شد که در این میان حق تقدم ولساپا با 87.6 میلیون بیشترین حجم را در اختیار داشت، بیشترین ارزش معامله نیز به فولاد با 9.7 میلیارد تومان ارزش معامله تعلق گرفت.
    امروز نماد ثرود از گروه ساختمانی پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی با رشد حدود 10 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت. از طرفی سایر هم گروهی ها نیز غالبا صف خرید بودند که به دلیل نگرانی مردم از تورم و بردن سرمایه ها در بخش مسکن است.
    از طرفی ساختمانیها و سیمانی ها  یک همبستگی دارند و وقتی سهام ساختمانی مورد توجه قرار می گیرد روی سیمانی ها تاثیر گذار است. از این رو گروه سیمانی نیز غالبا رشدهای مثبت کامل و صف خرید ثبت کردند، در این میان سصفها صف فروش بود سشرق و سدور متعادل و سبز بودند.
    علیرغم تثبیت قیمت جهانی نفت در محدود 65 دلار (که بالاتر از میانگین اخذ شده در صورت های مالی اکثر شرکت های مرتبط داخلی می باشد)، اکثر نمادهای گروه های شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها امروزبا دادوستدهای متعادلی معامله شدند که در این میان نمادهای شلعاب، شفارس، شرانل، شسینا و شپارس از اقبال بیشتر و در نتیجه با صف خرید مواجه بودند.
    امروز نیز شاهد ادامه توقف زیان آور و طاقت فرسای اکثر نمادهای گروه بانکی بودیم در این وبملت در حاشیه 4 درصد مثبت بیشترین رشد را داشت و وکار صف فروش بود، ونوین نیز صف خرید تشکیل داد اما نهایتا صف عرضه شد.
    گروه های قندی و غذایی، همسو با جو متعادل و مثبت بازار، اکثرا دادوستدهای مثبتی را تجربه کردند تا جاییکه نمادهای غدیس، غالبر، غاذر، غشاذر، قثابت و قشکر با صف خرید مواجه بودند.
    درگروه آی تی و انفورماتیک که اکثرا معاملاتی متعادل و مثبت را نظاره گر بودیم، نمادهای مداران  و مرقام با جهش قیمتی به صف خرید رسیدند.
    خودروییها نیز عمدتا حوالی صفر تابلو بودند، قیمت یک سری از سهم‌های خودرویی در کف خود هستند و میتوانند فرصت کم ریسکی را جهت خرید تجربه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار