مدیران خودروعصر اعتبار

زمزمه قیمت نهایی مسکن مهر فاز ۸ پردیس

عصر ساختمان:درحالی قیمت نهایی مسکن مهر فاز ۱۱ (کوزو) شهر پردیس پس از چند بار تغییر سرانجام چندی پیش اعلام شد که خبر می‌رسد قیمت واحدهای فاز ۸ نیز نهایی شده و به زودی به اطلاع متقاضیان می‌رسد،گفته می‌شود قیمت‌ نهایی این واحدها حدود ۵۸ میلیون تومان خواهد بود.

زمزمه قیمت نهایی مسکن مهر فاز ۸ پردیس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، یکی از مسائلی که متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید با آن به خصوص طی دو سال اخیر درگیر بوده‌اند، افزایش‌های چند باره قیمت واحدها و عدم اعلام قیمت نهایی از سوی مسئولان و دست‌اندرکاران بوده است.

    با آن‌که آخرین افزایش قیمت رسمی واحدهای مسکن مهر دیماه سال 92 توسط وزرات راه و شهرسازی ابلاغ شد، اما در دو سال اندی سپری شده از آن زمان به جز قیمت واحدهای مسکن مهر فاز 11 (کوزو) که آن هم چند روز پیش اعلام شد، قیمت نهایی سایر فازها همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

    نکته جالب توجه در این میان اظهارات برخی مدیران شهرهای جدید در رابطه با قیمت نهایی واحدهاست. به‌عنوان نمونه در حالی یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید تاکید می‌کند قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر ماه‌هاست مشخص شده که مدیرعامل شرکت عمران پردیس در این رابطه گفته است؛ محاسبه قیمت نهایی مسکن مهر فازهای 5 و  8در حال انجام است.

    اما زمزمه‌هایی در این‌باره به گوش می رسید که قیمت‌های نهایی مشخص شده و مدیران مربوطه منتظر بودند پس از اعلام قیمت نهایی مسکن مهر فاز 11 وارد فاز اعلام قیمت فازهای 5 و 8 شوند.

    با توجه به این‌که قیمت نهایی فاز 11 (39 میلیون و 750 هزار تومان) از سوی شرکت عمران پردیس اعلام شده باید طی روزهای آینده منتظر اعلام قیمت نهایی مسکن مهر سایر فازهای این شهر بود.

    یکی از این فازها، فاز 8 است که برخی از واحدهای آن در شرف افتتاح قرار دارد، بر اساس شنیده‌ها قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر این فاز حدود 58 میلیون تومان (57.8 میلیون تومان) خواهد بود، البته اگر به گفته مدیرعامل این شهر اتفاقی خاصی در کشور روی ندهد.

    یکی از عوامل تاثیرگذار در آورده نسبتا بالای متقاضیان فاز 8 پردیس به متراژ بالای این واحدها مربوط است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو