مدیران خودروعصر اعتبار

خانه‌هایی با قابلیت جابه‌جایی/مسکن‌های متحرک چند؟

عصر ساختمان- ساختمان‌های پیش‌ساخته یکی از آخرین محصولات و روش‌های ایجاد و گسترش واحد‌های مسکونی هستند که از نگاه برخی می‌تواند جوابگوی احتیاجات مدیریت برای ایجاد توازن ازدیاد جمعیت با مسکن همراه با امکانات رفاهی باشد.

خانه‌هایی با قابلیت جابه‌جایی/مسکن‌های متحرک چند؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از اقتصاد نیوز ، ساختمان‌های پیش‌ساخته یکی از آخرین محصولات و روش‌های ایجاد و گسترش واحد‌های مسکونی هستند که از نگاه برخی می‌تواند جوابگوی احتیاجات مدیریت برای ایجاد توازن ازدیاد جمعیت با مسکن همراه با امکانات رفاهی باشد.

    عباس رحیمی، تولید‌کننده خانه‌های پیش‌ساخته در مورد این سازه‌ها  گفت: در تکنولوژی سازه‌های پیش‌ساخته سبک، اتصالات به صورت یکپارچه (دیوار به دیوار، سقف به دیوار و دیوار به پی) است.

    وی درمورد قیمت این کالا گفت: در حال حاضر ساخت یک متر مربع از ویلای لوکس با مصالح نوین و درجه یک پیش‌ساخته، حدود یک میلیون 360هزار تومان تا دو میلیون و 400هزار تومان هزینه دارد. ساخت هر متر مربع آپارتمان مسکونی معمولی نیز بین 680هزار تومان تا یک میلیون و 400هزار تومان هزینه دارد.

    این تولید کننده در مورد ویژگی‌های طرح‌های پیش‌ساخته عنوان کرد: فناوری مدرن در خانه‌های پیش‌ساخته این اختیار را به مهندسان و طراحان می‌دهد که بعد از چند سال یا در زمان ساخت، تغییرات اساسی را با کمترین هزینه انجام دهند.

    رحیمی تصریح کرد:این ساختمان‌ها قابلیت دمونتاژ را دارند، به نحوی که می‌توان این سازه‌ها را بعد از نصب به‌راحتی به مکان دیگری انتقال داد.

    این فعال عرصه ساخت وساز در واکنش به این که برخی احساس می‌کنند این خانه‌ها محکم و عایق نیستند  گفت: این سازه‌ها در مقابل زلزله‌های شدید مقاومت کنند، زیرا ساختار آن به صورت مدولار و انعطاف‌پذیر است و البته بسیار سبک و محکم ساخته می‌شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

     

     

     

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو