مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شهرداری تهران:‌

صرفه جویی در شهرداری باید نهادینه شود

عصر ساختمان- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران چهار سیاست اصلی شهرداری تهران راشفافیت و انضباط، پاسخگویی به مردم، تنظیم فرایند های صحیح، تمرکز بر قوانین و مقررات و ضوابط عنوان کرد.

صرفه جویی در شهرداری باید نهادینه شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، سمیع الله حسینی مکارم در نشست فصلی با کارکنان ضمن تاکید بر «اصل پیشگیری» در مبارزه با فساد گفت: مدیرانی مانند دکتر نجفی در کشور ما منحصر به فرد هستند. ایشان یکی از پاک دست ترین مدیران کشور هستند که تحرک و پویایی را در آموزش و پرورش به وجود آوردند.

    وی با اشاره به انتشار شایعات علیه نجفی در وضعیت بحران های پایتخت، شهردار تهران را فردی معرفی کرد که از  ظاهر سازی، خود نمایی به شدت بیزار است.

    معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری هم چنین گفت: از ساعت 9 صبح تا 12 روز بعد از زلزله به همراه دوستانمان از سپاه در جلسه با دکتر نجفی بودیم ، اما در کمال بی اخلاقی می بینیم که بیان می کنند ایشان در کیش حضور داشتند.

    حسینی مکارم با طرح این موضوع که 2000 میلیارد تومان از منابع شهر تهران به دلیل عدم ارتباط گیری درست با دولت از دست شهرداری رفته است؛ افزود: امروز فردی در شهردار تهران است که به راحتی با دولت ارتباط دارد و ما باید از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.  پیشنهادات شهرداری هم اکنون در کمیسیون های تخصصی دولت و مجلس مورد نقد و ارزیابی قرار می گیرد.

    وی افزود: شهرداری ماهیانه 600 میلیارد هزینه دارد اما به دلیل مشکلی که بیان شد نهایتا می توانیم 175 میلیارد را از دولت دریافت کنیم در صورتی که سال های گذشته شهرداری به صورت ماهیانه 450 میلیارد هزینه داشت که 350 میلیارد از دولت دریافت می شد.

    براساس گزارش شهرنوشت، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران چهار سیاست اصلی شهرداری تهران  راشفافیت و انضباط، پاسخگویی به مردم، تنظیم فرایند های صحیح ،تمرکز بر قوانین و مقررات و ضوابط عنوان کرد و گفت: تمام تمرکز ما باید بر نظارت و پیشگیری باشد، ما با پول و حق مردم داریم کار میکنیم بنابراین باید صرفه جویی در شهرداری نهادینه شود و نوع و روش های ارائه خدمات رسانی به شهروندان را مورد بازبینی قرار دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار