مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه در افتتاحیه پروژه های عمرانی شهر رامین:

امیدواریم شهر رامین به شهر جدید برتر کشور تبدیل شود

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: بهره برداری از پروژه های عمرانی در شهر جدید رامین با هدف ایجاد یک شهر مطلوب و استاندارد در کنار شهر اهواز است.

امیدواریم شهر رامین به شهر جدید برتر کشور تبدیل شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محسن نریمانی در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شهر رامین که امروز 22 بهمن ماه در این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با ایجاد شهر جدید رامین و با به‌وجود آمدن خدمات روبنایی و زیربنایی مورد نیاز در این شهر بتوانیم حقوق شهروندی مردم این شهر را به جا بیاوریم.

    وی افزود: وضعیت جغرافیایی شهر رامین و با توجه به طراحی ارتباطات مناسب برای این شهرستان و عنایتی که مسئولین نسبت به این شهر دارند، امیدواریم این شهر به یک شهر جدید برتر تبدیل شود.

    نریمانی تصریح کرد: برای اینکه شاهد شهری مطلوب در همه زمینه ها باشیم، نیازمند ابتکارات و ابداعات جدید در این شهرستان هستیم و امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب این شهر را به شبکه ریلی کشور متصل کنیم.

    وی ادامه داد: اقدامات مناسبی در زمینه حمایت از انرژی های پاک در این شهرستان انجام گرفته است و در همین راستا برای روشنایی بخش هایی از معابر این شهرستان از انرژی خورشیدی استفاده می شود.

    اسدی، مدیر عامل شهر جدید رامین نیز با اشاره به پروژه های قابل افتتاح اظهار کرد: هفت پروژه با مجموع اعتبار 6 میلیارد و 300 میلیارد تومان در این شهر با حضور معاون وزیر افتتاح شد.

    وی افزود: ساختمان آموزشی ده کلاسه با مساحت 1800 متر مربع و اعتبار دو و نیم میلیارد تومان، مجتمع تجاری در قالب 15 باب مغازه و مساحت 730 متر مربع با اعتبار 400 میلیون تومان و پروژه روشنایی بلوار اصلی شهر با اعتبار 200 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

    اسدی احداث یک واحد زمین چمن مصنوعی با مساحت 1334 مترمربع و اعتبار 200 میلیون تومان، زیرسازی و آسفالت با مساحت 22 هزار مترمربع و اعتبار یک میلیارد تومان و کلنگ زنی دو پارک با اعتبار مجموع دو میلیارد تومان را از دیگر پروژه ها برشمرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی