مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار خوزستان بیان کرد

اقدام برای ثبت ساختمان جدید ملی حفاری در میراث فرهنگی

عصر ساختمان- استاندار خوزستان گفت: برای ثبت ساختمان پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز، در فهرست میراث فرهنگی، باید اقدام شود چرا که این ساختمان جزو افتخارات معماری خوزستان است.

اقدام برای ثبت ساختمان جدید ملی حفاری در میراث فرهنگی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا ، عبدالحسن مقتدایی در آیین بهره برداری از ساختمان پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری در اهواز اظهار کرد: این ساختمان به دلیل اینکه معماری و سازه آن صاحب سبک است ، بطور قطع جزو میراث فرهنگی در تاریخ خواهد ماند.
    وی گفت: ساختمان پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری با محوریت بهره برداری از بقیه پروژه هایی که در سطح استان قرار بود در ایام دهه فجر بهره برداری شوند، بهره برداری شد.
    مقتدایی در خصوص انتخاب پیمانکار این پروژه یادآور شد: در انتخاب پیمانکار این ساختمان دقت نظر بسیاری شده و در اجرای پروژه به او سخت گرفته نشد.
    مدیرعامل شرکت ملی حفاری نیز گفت: اکنون شش هزار تحصیل کرده در شرکت ملی حفاری فعالیت می کنند.
    حیدر بهمنی افزود: ساخت این ساختمان و پیشرفت های دیگر شرکت ملی حفاری را مدیون افرادی هستیم که ما را وادارکردند که نترسیم و شجاعانه تصمیم بگیریم.
    وی گفت: احداث ساختمان پایگاه عملیاتی ملی حفاری موانع بسیاری داشت ولی تصمیم گیری به جا و استفاده از فرصت ها موجب تکمیل این پروژه شد که نتیجه آن را در نسل آینده خواهیم دید.
    مدیرعامل ملی حفاری ایران در ادامه اظهارکرد: هم اکنون 75 دستگاه حفاری در سراسر کشور در حال کار هستند.
    ساختمان پایگاه عملیاتی ملی حفاری در مساحت 20 هزار متر مربع در چهار طبقه با فضای اداری 720 نفر شامل کتابخانه مرکزی، اتاق همایش، سالن غذاخوری 240 نفره و مجهز به سامانه اینترانت در محل شرکت ملی حفاری در اهواز بهره برداری شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار