مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران:

۷۵ درصد مدارس تهران در برابر زلزله ۶ ریشتری مقاوم هستند

عصر ساختمان- مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: حدود ۲۵ درصد مدارس تهران در شرایط بحرانی شرایط خوبی ندارند و ناایمن هستند اما ۷۵ درصد مدارس در مقابل زلزله ۶ ریشتری هم مقاومت لازم را دارند.

۷۵ درصد مدارس تهران در برابر زلزله ۶ ریشتری مقاوم هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، داریوش ورناصری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران نسبت به آمار ارائه شده از 1000 مدرسه در «طرح مدرسه آماده» واکنش نشان داد و اظهار داشت: علی‌القاعده اگر بنا بود اطلاعاتی در این خصوص ارائه شود مرجع آن به عنوان متولی نوسازی مدارس تهران ما هستیم و صلاحیت بررسی و اظهار نظر در مورد فضاهای آموزشی تهران با اداره کل نوسازی مدارس استان تهران است.

    وی افزود: حدود 25 درصد مدارس تهران در وضعیت بحرانی شرایط خوبی ندارند و ناایمن هستند اما 75 درصد مدارس در مقابل زلزله 6 ریشتری هم مقاومت لازم را دارند.

    ورناصری اضافه کرد: می‌توان گفت 40 درصد مدارس استان تهران در مقابل زلزله‌های بزرگتر از 6 ریشتر هم مقاوم هستند زیرا این مدارس از دهه هشتاد به بعد تخریب، نوسازی و ایمن سازی شده‌اند.

    مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران تصریح کرد:‌ برای 25 درصد مدارس ناایمن تهران باید فکر جدی کرد تا با تأمین منابع سریع‌تر نسبت به ایمن‌سازی آنها اقدام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی