مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام شهردار منطقه ۴ خبر داد

برخورد جدی با مراکز تجاری فاقد ایمنی

عصر ساختمان- قائم مقام شهردار منطقه ۴ تهران با بیان اینکه پایگاه های مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴ در آماده باش هستند گفت: تمهیدات لازم برای کاهش خطرهای احتمالی اماکن تجاری و مسکونی پرتردد در مواقع بحرانی پیش بینی شده است.

برخورد جدی با مراکز تجاری فاقد ایمنی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمد خبازها در جلسه اضطراری شناسایی نقاط خطر ساز و مراکز تجاری آسیب پذیر در زمان‌های وقوع بحران و حوادث غیر مترقبه گفت: با توجه به برگزاری جلسات تخصصی با مسئولان ستاد مدیریت بحران، رسیدگی به وضعیت ایمنی مجتمع‌های تجاری و مسکونی پر تردد و ارایه آموزش‌های لازم به مالکان این ساختمان ها در دستور کار قرار گرفت.
    وی در ادامه از راه اندازی گروه های مدیریت بحران اماکن تجاری و مسکونی خبر داد و گفت: به منظور آشنایی بیشتر شهروندان منطقه با نحوه امداد رسانی و کاهش خطرهای احتمالی در مواقع بروز حوادث به ویژه زلزله، ضمن راه اندازی گروه های مدیریت بحران، گروه‌های دوام محلات تقویت می شوند.
    خبازها افزود: با توجه به تشکیل گروههای مدیریت بحران در مجتمع های تجاری گلستان، دنیای نور و پارسیان ، برگزاری سمینارهای تخصصی مدیریت بحران، کلاس های آموزشی اطفاء حریق و کلاس های آموزشی کمک های اولیه برای ساکنان این مراکز تشکیل شده است.
    قائم مقام شهردار منطقه 4 با بیان اینکه اقدامات لازم نیز جهت پیشگیری وضعیت نا ایمن ساختمان‌ها و اماکن عمومی صورت گرفته است افزود: با همکاری ستاد مدیریت بحران منطقه و سازمان آتش نشانی، از کلیه ساختمان ها و اماکن تجاری بالای 25 نفر ساکن یا تردد بازدید، تمهیدات لازم جهت شناسایی خطرات احتمالی صورت گرفته است.
    وی با اشاره به ماده 33 مجوز تقویت و عملیاتی نمودن مدیریت بحران شهر تهران گفت: اماکنی که دست کم 25 نفر ساکن یا کارمند داشته باشند و یا در ساعاتی از روز بیش از 25 نفر مراجعه کننده داشته باشند، شش طبقه باشند و در صورتی که آسیب به سازه یا عملکرد آن محل برای ساکنان مناطق مجاور ایجاد خطر کند به صورت ویژه به وضعیت آنان رسیدگی خواهد شد.
    خبازها ضمن دعوت از مدیران مراکز تجاری و مسکونی با شرایط خاص خاطر نشان کرد: به منظور افزایش ایمنی شهروندان و پیشگیری از بروز خطرهای احتمالی، لازم است تا مدیران مراکز تجاری و مسکونی همکاری مطلوبی با ستاد مدیریت بحران منطقه 4 داشته باشند.
    براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، قائم مقام شهردار منطقه 4 گفت: در صورت عدم توجه به اخطارهای شهرداری و تمکین مراکز تجاری خطرساز در محدوده منطقه 4، بر اساس قوانین و مقرارات با خاطیان برخورد می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو