مدیران خودروعصر اعتبار

زلزله تهران (۷۹)

مسئولان نظام نسبت به زلزله تهران حساس باشند

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر تهران با اشاره به زلزله ۵.۲ ریشتری تهران گفت: این زلزله نه آنقدر کوچک بود که کسی متوجه نشود، نه آنقدر بزرگ که خسارت به بار آورد و هشداری بود که مسئولان نظام به زلزله تهران حساس شوند.

مسئولان نظام نسبت به زلزله تهران حساس باشند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای سی‌ودومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تاشاره به فرارسیدن ولادت حضرت مسیح (ع) اظهار کرد: این ایام را گرامی می‌داریم ضمن اینکه ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی محدث بزرگ شیعه را تبریک و گرامی می‌داریم.

    وی تصریح کرد: زلزله چهارشنبه شب تهران شرایطی را برای شهر به وجود آورد که باید از همه دست‌اندرکاران که در این زمینه فعالیت کردند و آرامش را برای مردم به وجود آوردند تشکر کنم. ستاد مدیریت شهر تهران دقایقی پس از زلزله تشکیل و همچنان فعال است و دست‌اندرکاران نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

    هاشمی با اشاره به حضور 14 دستگاه و تشکیل 86 کارگروه در ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران بیان کرد: فعالیت نسبتا مناسبی را از بخش‌های مختلف در این زمینه دیدیم که البته نیاز است این فعالیت‌ها بازبینی و بازنگری شود.

    وی تصریح کرد: امیدواریم مسئولان نظام نسبت به زلزله تهران حساس‌تر شوند و این در حالی است که زلزله 5.2 ریشتری تهران آنقدر کوچک نبود که کسی متوجه نشود و آنقدر بزرگ نبود که خسارت زیادی را به بار آورد و تذکری بود به مسئولان و مردم که زلزله در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است.

    رئیس شورای شهر تهران به فعالیت برخی از دستگاه‌ها از جمله هلال‌احمر، وزارت بهداشت، بخش‌های انرژی، شهرداری، فرودگاه‌ها، پایانه‌ها، سپاه و بسیج و ارتش و سایر بخش‌ها اشاره کرد و گفت: در این حادثه بخش‌های مختلف را انجام دادند.

    هاشمی اشاره کرد: ما براساس جلسات برگزار شده از دستگاه‌ها و سازمان‌ها خواسته شده نیازها و امکانات خود را طی گزارشی ارائه کنند تا ستاد مدیریت بحران بتواند اعتبارات لازم را در اختیار آنها قرار بدهد.مصوبه‌ای در سال 89 در دولت وقت به تصویب رسید که باید در جهت آن حرکت کنیم و امیدواریم مدیریت بحران نیز آمادگی کامل را برای زمان بحران داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار