مدیران خودروعصر اعتبار

تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر نیازمند اعتبار است

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه مشکل اصلی این طرح کشوری در خدمات زیربنایی است، گفت: افزون بر ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای خدمات زیربنایی مسکن مهر نیاز است.

تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر نیازمند اعتبار است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی افزود: دولت در بخش اتمام ساخت مسکن با مشکلی روبه رو نیست ولی در تامین خدمات زیربنایی نظیر برق، آب، گاز و دیگر خدمات با مسائلی روبه رو هستیم که درصدد رفع و حل آنها هستیم.
    وی افزود: 40 هزار میلیارد ریال برای ساخت مدارس، کلانتری و درمانگاه، 40 هزار میلیارد ریال برای اتمام کانال کشی گاز و آب و برق و حدود 26 میلیارد ریال نیز برای معابر و محوطه سازی مساکن مهر کشور نیاز است.
    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی هم در خصوص مساکن مهر استان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 50 هزار واحد سهم مسکن مهر استان است که تاکنون 46 هزار واحد تکمیل و پیشرفت 96 درصد در این بخش حاصل شده است.
    ابراهیم مبارک قدم با بیان اینکه مساکن مهر در شهرهای ارومیه، سردشت و مهاباد از برنامه تعیین شده عقب است، بیان کرد: میزان پیشرفت مساکن مهر مهاباد نزدیک به 67 درصد است که با همت دستگاه های مسئول تا پایان خرداد سال آینده طرح مسکن مهر در کل استان به اتمام می رسد.
    وی اعلام کرد: در دهه فجر امسال 700 واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل مردم داده می شود.
    در دولت یازدهم و دوازدهم سالانه حدود 220 هزار واحد مسکونی مهر تحویل مردم شده در حالیکه در دولت نهم و دهم فقط 690 هزار واحد ساخته و تحویل مردم شد.
    شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی