مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم:

۱۰۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان امسال در قم واگذار می‌شود

عصر ساختمان:مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم با بیان اینکه تاکنون در ۱۰ مرحله افتتاحیه تعداد ۴۱ هزار و ۶۰۷ واحد مسکن مهر در قم به افراد واجد شرایط تحویل داده‌شده است، گفت: تا پایان امسال در یازدهمین افتتاحیه کلید بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکن مهر واگذار می‌شود.

۱۰۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان امسال در قم واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمدرضا فرج صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه هیئت دولت مبنی بر واگذاری و فروش مازاد واحدهای مسکن مهر اظهار داشت: استان قم فاقد واحدهای مسکن مهر مازاد است.

    مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی قم با بیان اینکه در برخی استان‌های کشور تعداد زیادی واحدهای مسکن مهر مازاد وجود دارد، خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند بدون داشتن شرایطی نظیر فقدان مسکن، تأهل و یا سرپرستی خانواده، سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر موردنظر، جهت خرید این واحدها اقدام کنند.

    فرج ضمن تأکید بر آن که تمامی واحدهای مسکن مهر قم به افراد واجد شرایطی که از قبل ثبت‌نام کرده‌اند، تعلق دارد،‌گفت: تاکنون در 10 مرحله افتتاحیه تعداد 41 هزار و 607 واحد مسکن مهر در قم به افراد واجد شرایط تحویل داده‌شده است.

    وی با بیان اینکه در یازدهمین افتتاحیه که حداکثر تا پایان سال جاری است، کلید بیش از یک‌هزار واحد مسکن مهر دیگر به متقاضیان واگذار می‌شود، تصریح کرد: استان قم از نظر شاخص‌های ساخت مسکن مهر کمی و کیفی، جزء سه استان برتر کشور است.

    مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قم با بیان اینکه استان در بحث کیفیت ساخت و تسریع در تحویل در زمره سه استان نخست کشور است، ادامه داد: در بحث احداث واحدهای مسکن مهر بوده‌ایم و امیدواریم در تکمیل تعهدات  استان قم تحویل این واحدها نیز شاخص باشیم.

    فرج با بیان اینکه سال 95‌پرونده مسکن مهر در استان قم بسته و تمامی واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌شود، خاطرنشان کرد: به‌زودی اسامی استان‌هایی که دارای واحدهای مسکن مهر مازاد هستند توسط وزارت راه و شهرسازی به اطلاع عموم خواهد رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی