مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس:

دو میلیون و ۸۰۰ واحد مسکن در کشور غیرمقاوم‌ هستند

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دو میلیون و ۸۰۰ واحد مسکن در کشور غیرمقاوم‌ هستند.

دو میلیون و ۸۰۰ واحد مسکن در کشور غیرمقاوم‌ هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مجید کیان‌پور با اشاره به اینکه سالانه 200 هزار مسکن شهری در کشور مقاوم‌سازی می‌شوند، اظهار کرد: از بین پنج میلیون و 600 واحد مسکن شهری کشور، دو میلیون و 800 واحد غیرمقاوم هستند.

    وی تصریح کرد: از تعداد کل واحدهای مسکن شهری کشور، یک میلیون و 800 هزار واحد نوسازی شده‌اند، 200 هزار واحد در حال نوسازی هستند و 800 هزار واحد نیز توسط خود مردم بازسازی و بهسازی شده‌اند.

    کیان‌پور بیان کرد: استحکام‌سازی و بهسازی واحدهای مسکن مهر به خوبی در حال انجام است و بنیاد مسکن نظارت خوبی بر روند احداث آنها دارد.

    نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله اخیر در غرب کشور، تاکید کرد: باید آن قدر دانشمان را به کار گیریم که نگران زلزله و سایر بلایای طبیعی نباشیم تا جان و مال مردم متوجه ضرر و خسارت نشود.

    وی یادآور شد: استحکام‌بخشی مسکن‌ها در برابر زلزله با توجه به موقعیت ایران و وجود گسل‌های فعال بسیار بااهمیت و ضروری است.

    کیان ‎ پور افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر مقاومت مسکن ‎ ها نسبت به سابق در برابر زلزله بهتر شده و خسارات جانی کمتری داشته ‎ ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی