مدیران خودروعصر اعتبار

وزیرراه:

ایجاد بندرهوشمند و توسعه شبکه ریلی در بنادر مهمترین اولویت ما است

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی ایجاد بندر هوشمند، توسعه شبکه ریلی و حمل ونقل چند وجهی و رقابت با بنادر جنوب خلیج فارس را از مهم ترین اولویت های ما در سازمان بنادر و دریانوردی است.

ایجاد بندرهوشمند و توسعه شبکه ریلی در بنادر مهمترین اولویت ما است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، عباس آخوندی دوشنبه شب در آیین امضای 13 تفاهمنامه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندرهای شمالی و جنوبی کشور افزود: اگر بنادر ما نتوانند با بنادر جنوب خلیج فارس رقابت کنند با مشکل جدی در آینده مواجه خواهیم شد.
    وی با بیان این که با ورود تجهیزات مورد نیاز به بندر شهید رجایی و تکمیل فاز سوم این بنادر، توسعه بندر امام و چابهار شاهد تحولات مهمی در بنادر جنوب باشیم ، ضمن اینکه در شمال و جنوب کشور زمینه ایجاد یک بندر هوشمند ضروری است.
    وی خواستار توسعه شبکه حمل ونقل ریلی در داخل بنادر کشور شد و گفت: توسعه حمل ونقل ترکیبی و سرمایه گذاری برای افزایش طول شبکه ریلی در بنادر و انتقال بار از کشتی به روی قطارهای باری از اولویت های دیگر مهم ما در بنادر است.
    آخوندی بر جابجایی بار در کریدورهای بین المللی شرق و غرب با یک مدیریت واحد تاکید کرد و گفت: با توسعه عملیات لجستیک و زنجیره آن باید محموله های ترانزیتی از کشوری به کشور دیگر از طریق بنادر ایران در زمان تعیین شده به صاحبان کالا تحویل شود.
    وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد: مفهوم یکپارچگی حمل و نقل دانش فنی نیاز دارد تا بتوانیم با محقق کردن آن شاهد پیشرفت های مهم در صنعت حمل ونقل کشور باشیم.
    وزیر راه و شهرسازی بیست و ششم آذرماه در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری و در دومین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل اعلام کرد: بیش از 20 میلیون دستگاه خودرو داریم که سالیانه یک میلیون و 200 هزار دستگاه دیگر به آن اضافه می شود.
    دومین نمایشگاه حمل و نقل بین المللی و صنایع وابسته روز 26 آذر با حضور وزیر راه و شهرسازی گشایش یافت.
    در این نمایشگاه 205 شرکت داخلی حضور دارند و تا بیست و هشتم آذرماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران میزبان علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار