مدیران خودروعصر اعتبار

نوآوری کناف در عرضه محصولات ضد حریق

عصر ساختمان- مصالح سنتی جوابگوی حریق در ساختمان‌های امروزی نیست و این درحالی است که نوآوری‌های زیادی در این زمینه به بازار آمده که می‌تواند عوارض آتش‌سوزی را به شدت کاهش دهد.

نوآوری کناف در عرضه محصولات ضد حریق
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، داریوش حافظی، مدیر بازاریابی کناف ایران با اعلام این مطلب گفت: استفاده از رنگ‌های ضد حریق هم بسیار گران است و هم نیاز به ترمیم‌های دوره‌ای دارد و به همین دلیل شرکت کناف محصولات «ورمی پلاستر» را با ویژگی‌های متفاوت عرضه کرده است.

    وی افزود: شرکت کناف به‌عنوان برندی نوآور با ارائه دیوارهای ضد حریق که موضوع بسیار مهمی در ساختمان‌ها است نیز نوآوری داشته است.  وی درخصوص مزایای محصول «ورمی پلاستر» گفت: قابلیت استفاده در تمامی فضاهای داخلی ساختمان، عدم ایجاد دود و گازهای سمی در هنگام آتش‌سوزی، عدم روندگی آتش روی آن، چسبندگی و ماندگاری بسیار بالا و قابلیت اجرای آسان در تمامی شرایط از مهم‌ترین این مزایا هستند که در کنار قیمت مناسب‌تر می‌توانند جایگزین رنگ‌های ضد حریقی شوند. وی با تاکید بر اینکه این محصول دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان است، خاطرنشان کرد: تولید محصول ورمی پلاستر با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، علاوه بر اینکه همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باعث جلوگیری از خروج ارز و ایجاد اشتغال می‌شود مانعی برای محصولات وارداتی بی‌کیفیت هم خواهد بود.  حافظی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آتش‌نشانی به‌عنوان نهاد ذی‌صلاح درخصوص کنترل رعایت استانداردهای «مبحث سوم» تعیین شده است، تعاملات لازم با سازمان‌های آتش‌نشانی وجود دارد و در حال حاضر این محصول در فهرست تجهیزات مورد تایید سازمان‌های آتش‌نشانی تهران و مشهد قرار دارد. با آتش‌نشانی سایر استان‌ها هم به ترتیب اولویت در حال مذاکره و معرفی محصول و دریافت مجوز اجرا هستیم. وی با بیان اینکه مبحث سوم مقررات ملی ساختمان رعایت ضوابط محافظت سازه در برابر حریق را برای تمامی ساختمان‌ها الزامی کرده است، تصریح کرد: اما در حال حاضر این مبحث به‌صورت کامل ضمانت اجرایی ندارد و فقط در بعضی شهرها مثل تهران و مشهد این الزام وجود دارد آن هم برای ساختمان‌های بالای 23متر معادل 6 طبقه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو