مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت ۲۰۰ دستگاه کانکس در مناطق زلزله زده کرمان توسط بانک شهر

عصر ساختمان- تفاهم نامه ساخت ۲۰۰ دستگاه کانکس برای مناطق زلزله زده کرمان توسط بانک شهر امضا شد. ‎

ساخت ۲۰۰ دستگاه کانکس در مناطق زلزله زده کرمان توسط بانک شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، با هماهنگی صورت گرفته با رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تفاهم نامه ای از سوی بانک شهر به منظور ساخت 200 دستگاه کانکس برای مناطق زلزله زده کرمان امضا شد. ‌

    در پی هماهنگی صورت گرفته با محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهر کرمان در مجلس شورای اسلامی، عصر دیروز تفاهم نامه ای با حضور مدیرعامل بانک شهر و احد چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین، به منظور ساخت 200 دستگاه کانکس برای اسکان موقت زلزله زدگان کرمان امضا شد.

    حسین محمد پورزرندی پس از حضور در منطقه که با هماهنگی استانداری های کرمان و کرمانشاه صورت گرفت، در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: خوشبختانه بانک شهر در کنار سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی در کارهای خیرخواهانه و کمک رسانی به مناطق زلزله زده نیز پیشگام است و تاکنون کمک های خوبی برای مردم آسیب دیده ارسال کرده است.

    ‌همچنین مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه نیز گفت: در بررسی‌های صورت گرفته در این استان، مشخص شد حدود 85 مدرسه و دو بیمارستان در استان کرمانشاه تخریب شده که قرار شد به عنوان نماینده بانک های خصوصی و با کمک بانک های دولتی نسبت به ساخت 65 مدرسه و 50 درمانگاه اقدام شود.

    پورزرندی افزود: همچنین در ابراز همدردی با اسیب دیدگان زلزله کرمانشاه مقرر شد سه روز از حقوق مدیران و یک روز از حقوق کارکنان و نیز تمامی هزینه های چاپ سالنامه و تقویم امسال بانک شهر به زلزله زدگان اختصاص یابد.

    ‌بر این اساس، در تفاهم نامه‌ای که امروز به امضای حسین محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر، علیرضا تخت کشیان و احمدی از خیرین نیکوکار و مشتریان خوش حساب بانک شهر رسیده، مقرر شد تا در مدت حداکثر سه ماه این کانکس ها ساخته شده و به روستای هجدک در استان کرمان ارسال شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو