مدیران خودروعصر اعتبار

آخوندی فردا به فراکسیون امید می‌رود

عصر ساختمان- یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید از حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه فردا صبح این فراکسیون خبر داد.

آخوندی فردا به فراکسیون امید می‌رود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علیرضا رحیمی اظهار کرد: فراکسیون امید فردا (یکشنبه) قبل از برگزاری جلسه علنی، میزبان وزیر راه و شهرسازی است که قرار است وزیر به سوالات و ابهامات نمایندگان در موضوعات مختلف پاسخ دهد، موضوعاتی که نتیجه آن تذکر و سوالات مکرر از وزیر می‌شود.

    به گفته وی، وضعیت مدیریتی فرودگاه‌های کشور و ریسک‌های پنهان در ایمنی و مراقبت پروازها و سفرهای خارجی مدیران و همچنین مسکن مهر در کنار موضوع پروژه‌های بخش ریلی کشور و عزل و نصب‌های ستادی و استانی و شرکت‌های مادرتخصصی و فرودگاه‌ها از مواردی است که در این جلسه از وزیر راه و شهرسازی سوال خواهد شد.

    رحیمی همچنین گفت که در این جلسه درباره میزان آمادگی وزارت راه و شهرسازی در وضعیت‌های بحرانی از جمله زلزله و حوادث جاده‌ای و ریلی و هوایی در شهرها و روستاها به ویژه در تهران و بخصوص در حوزه فرودگاهی و ریلی نیز بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.

    نماینده تهران در پایان تاکید کرد که تعامل و ارتباط وزیران با مجلس از شرایط خوبی برخوردار نیست و باعث نارضایتی شده است، اینگونه جلسات باعث می‌شود که وزرا به سوالات نمایندگان پاسخ داده تا هرگونه ابهامی رفع شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی