مدیران خودروعصر اعتبار

اختلاف قیمت ۱ میلیارد تومانی آپارتمان ۷۵ متری در تهران

عصر ساختمان- بررسی قیمت آپارتمان در مناطق ۲۲ گانه پایتخت نشان می‌دهد، فاصله ارزان‌ترین تا گرانترین آپارتمان حدود یک میلیارد تومان است. یک واحد ۷۵ متری در قلعه مرغی و دروس به ترتیب ۱۵۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

اختلاف قیمت ۱ میلیارد تومانی آپارتمان ۷۵ متری در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، همانطور که در گزارش "بیم و امید در بازار مسکن" به آن اشاره شد در حال حاضر با وجود تردیدها درباره آینده این بخش، تقاضاهای مصرفی آرام آرام در حال ورود به بازار هستند. آمار معاملات به طور آهسته اما پیوسته در جریان است، موضوعی که کارشناسان مسکن از آن به‌عنوان سیگنال‌های بازگشت رونق به بازار مسکن یاد می‌کنند. با این مقدمه کوتاه سری به نرخ‌های روز مسکن در پایتخت و در گروه ساختمان‌های نوساز تا دو سال ساخت می‌زنیم.

    در منطقه 19 یک واحد آپارتمان 2 سال ساخت 83 متری  حدود 240 میلیون تومان (هر مترمربع 2.9 میلیون تومان) قیمت‌گذاری شده است. در منطقه 13 قیمت یک واحد مسکونی یک ساله 76 متری با پارکینگ و بدون انباری 430 میلیون است.

    آپارتمان 90 متری نوساز در زرگنده با پارکینگ و انباری 675 میلیون تومان، واحد مسکونی 85 متری 2 سال ساخت واقع در آلستوم 527 میلیون، واحد 80 متری یک سال ساخت در بریانک 350 میلیون و آپارتمان 75 متری نوساز در ارامنه جنوبی 400 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

    قیمت یک واحد 94 متری2 سال ساخت در نارمک شرقی 550 میلیون، واحد 72 متری 2 ساله واقع در استاد معین 275 میلیون، واحد 48 متری 2 ساله واقع در حکیمیه 180 میلیون است. قیمت یک واحد مسکونی 150 متری 2 سال ساخت با پارکینگ و انباری در گیشا 650 میلیون تومان  تعیین شده است.

    یک دستگاه آپارتمان 90 متری 2 سال ساخت در امام زاده معصوم (منطقه 17) 150 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

    در قیطریه قیمت یک آپارتمان 75 متری نوساز 975 میلیون تومان و واحدی با همین متراژ در منطقه 18 (بهداشت) 139 میلیون تومان است. در دروس یک واحد 75 متری یک میلیارد و 150میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و قیمت واحد مسکونی 75 متری نوساز  در قلعه مرغی 150 میلیون تومان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو