مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد؛

آتش سوزی انبار چوب ۱۰ هزار متری جاده شهریار

عصر ساختمان- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در انبار چوب ۱۰ هزار متری جاده شهریار خبر داد.

آتش سوزی انبار چوب ۱۰ هزار متری جاده شهریار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان»به نقل از  مهر، سید جلال ملکی پیش از ظهر جمعه از آتش سوزی انبار چوب در جاده شهریار خبر داد و افزود: این آتش سوزی که در جاده شهریار شهرک باغستان، محله سعید آباد رخ داده بود،  2:53 بامداد امروز از سوی همکاران بنده در آتش نشانی باغستان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

    وی با بیان این که محل آتش سوزی خارج از محدوده تحت پوشش آتش نشانی تهران بود، اضافه کرد: بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب، به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با تشریح محل آتش سوزی، گفت: یک انبار بزرگ چوب، به وسعت بیش از 10 هزار متر مربع بود، که مقدار زیادی چوب و تخته و پالت های چوبی، در حجم بسیار زیاد در تمام بخش های این انبار نگهداری می شد، دقیقا در بخش مرکزی و میانی این انبار چیزی در حدود 1000 الی 1200 متر از چوب ها دچار آتش سوزی شده بود و در حال سرایت به قسمت های دیگر انبار بود و آتش نشانی باغستان نیز در حال انجام عملیات بود، که آتش نشانان تهران نیز به محل آتش سوزی رسیدند و از چند جهت عملیات خاموش کردن آتش را ادامه دادند.

    ملکی گفت: شعله های سرکش آتش که در چندین متر به آسمان کشیده شده بود، از فواصل دور قابل مشاهده بود.

    وی با بیان این که آتش نشانان با تدابیر خوب عملیاتی توانستند آتش را تحت کنترل خود در آورندو از گسترش بیشتر آن و سرایت به بخش های دیگر انبار جلوگیری کنند.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت و آتش نشانان تهرانی در ساعت 6:45 و پس از خاموش کردن کامل آتش محل را برای لکه گیری و بررسی علت تحویل آتش نشانان باغستان داده و محل را ترک کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی