مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن در پاسخ به خبرنگار عصر ساختمان :

مانع استفاده شرکت عمران پردیس از آورده های مردم جهت خدمات زیربنایی شدیم

عصر ساختمان- در یک مقطعی این اتفاق افتاد و بعد از این که متوجه این موضوع شدیم بنا به دستور وزیر جلوی این اتفاق گرفته شد.

مانع استفاده شرکت عمران پردیس از آورده های مردم جهت خدمات زیربنایی شدیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹:۰۰

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن در پاسخ به سوال خبرنگار «عصر ساختمان» در خصوص این که  به گفته متقاضیان آورده های آن ها به جای این که صرف ساخت و ساز شود؛ صرف هزینه های عمرانی و زیربنایی شهر پردیس شده است؛ گفت: در یک مقطعی این اتفاق افتاد و بعد از این که متوجه این موضوع شدیم بنا به دستور وزیر  جلوی این اتفاق گرفته شد. بعد از آن تمام منابع عمرانی توسط وزارتخانه تامین می شود .
    مهرآبادی در پاسخ به سوال دیگر« عصر ساختمان »در باره این که افزایش زمان تکمیل پروژه ها منجر به افزایش سود دوره مشارکت شده و شرکت عمران پردیس این مبلغ را از متقاضیان دریافت می کند؛ گفت:براساس ضوابط بانکی برای مشارکت،درصدی معینی سود تعیین شده و این یک روند طبیعی است. البته سود مشارکت مسکن مهر بیش از 4 درصد و 7 درصد نیست.
    قائم مقام وزیر افزود: سود مشارکت  قراردادهایی که قبل از سال 89 بسته شده است؛ 12 درصد است و باید خیلی سریع پروژه هارا تکمیل کنند تا دوره مشارکت طولانی نشود.اگر این دوران طولانی شود و برای مثال 8 سال طول بکشد؛ این سود انباشته شده و متقاضی باید در این مدت سود 12درصد را پرداخت کند که این موضوع قطعا به متقاضی فشار می آورد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی