مدیران خودروعصر اعتبار

کنسرسیومی قدرتمند در صنعت ساختمان در حال شکل گیری است

اتحادی برای اقتدار

عصر ساختمان- نتایج و دستاوردهای ناشی از اتحاد فعالان حوزه های تخصصی با رویکرد و عملکردی مشخص و البته هدفمند بر هیچ فعال اقتصادی پوشیده نیست.مشارکتی ناشی از شناخت که در نهایت منجر به نتایج مثبت در کسب و کار طرفین حاضر در این نوع فعالیت مشترک خواهد شد.

اتحادی برای اقتدار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، این روزها و با توجه به محدودیت فضای کسب و کار شکل گیری اینگونه تشکل ها به بهبود عملکرد و گسترش منافع صاحبان صنعت کمک شایانی خواهد کرد.تشکل هایی تحت عنوان کنسرسیوم های تجاری که قدرت حاضرین در آن را برای حضوری مقتدر در عرصه های مختلف کسب و کار خود بهبود خواهد بخشید.
    نمونه این نوع اتحادها را می توان در کنسرسیوم قدرتمند و متعهد تازه تاسیس برندهای مطرح ساختمانی وضوح مشاهده کرد. کنسرسیومی که حاصل تفکر بین المللی و هوشمندانه بنیانگذار آن "امید صدری" مدیرعامل شرکت "صدر استون" می باشد. این کنسرسیوم متشکل از تولید کنندگان و وارد کنندگان اصلی و خوشنام حوزه ساختمان است که در کنار هم، با رویکرد گروهی و البته عملکردی مستقل مزایای بی شماری را برای سازندگان، معماران و مشتریان صنعت ساختمان خلق نموده اند.
    این هم افزایی قطعا قدرت برندهای حاضر در این کنسرسیوم را در وجوه مختلفی ارتقا خواهد بخشید و این اولین هدف تشکیل این اتحاد است. این کنسریوم اهداف و چشم اندازهای دیگری نیز به همراه دارد که ارتباط گسترده با معماران و اهالی فن ، افزایش تعاملات بین المللی ، حضور مقتدرانه در سطوح تصمیم ساز صنعت ساختمان ، کاهش هزینه های ناشی از تبلیغات انفرادی ، هم فرجام شدن شرکت ها و اعضا ، استفاده از فرصت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه ساختمان، راه اندازی پژوهشگاه کارآفرینی ساختمان و جذب نخبه های کشور جهت کارآفرینی و حمایت از ایده های برتر ،جذب نیروهای کارآمد و بهره گیری از توان نیروهای متخصص فعال در شرکت های عضو کنسرسیوم جهت پیشبرد اهداف مشترک ، آموزشی پرسنل فروشی و ایجاد سازمان بازاریابی به صورت یکپارچه، برپایی نمایشگاه های دائمی با هدف معرفی محصولات و خدمات تولیدی اعضا حاضر در کنسرسیوم و در نهایت ساختار سازی برای پایه گذاری یک سازمان قدرتمند ساختمانی از دیگر اهداف شکل گیری این کنسرسیوم قدرتمند ساختمانی است.
    با این کنسرسیوم ساختمانی، اعضا و  فعالیت های آن در مطالب آتی "عصرساختمان" بیشتر آشنا خواهید شد....

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار