مدیران خودروعصر اعتبار

زیباترین هتل سورئال جهان

عصر ساختمان: در نگاه اول، شاید این هتل شبیه به لوکیشن سریالی کودکانه به نظر برسد، اما این سازه‌ی اختاپوسی شکل، در واقع هتلی جادویی، مجلل و با شکوه است که از هم اکنون به لطف آب و هوای مدیترانه‌ای، خود را برای پذیرایی از مهمانان تابستانی آماده کرده است.

زیباترین هتل سورئال جهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹:۰۰

به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از شفاآنلاین، این هتل در شهر زیبای “Theoule- sur- Mer”، واقع شده است و می‌توان از میان پنجره‌های مدوّر و کشتی مانند آن، چشم اندازی تماشایی از اقیانوس را مشاهده کرد. طراحی و سبک معماری پیشروی این سازه، معمار مجارستانی آن، آنتی لووگ (Anti Lovag) را به شهرت رساند. اینجا یکی از مکان‌های معروف و متداول برای برگزاری مهمانی‌های مرتبط با فستیوال جهانی فیلم کن بوده و حتی مراسم‌های مربوط به دنیای فشن و مد را نیز میزبانی می‌کند. مهمانان این هتل غیر متعارف می‌توانند وقت خود را در میان آب و هوای مطبوع مدیترانه‌ای و در مجاورت استخرهای مدور هتل گذرانده و یا در فضای خصوصی اتاق خود، از غوطه‌ور شدن در وان و حوضچه‌هایی به همین سبک و سیاق لذت ببرند. اما کار به همین جا ختم نمی‌شود. این هتل دارای یک سالن آمفی تئاتر مجهز است که ظرفیت پذیرایی از 500 مهمان را داراست.

همچین یک سالن انتظار با ظرفیت 350 نفر به همراه اتاق‌هایی برای  ریلکسیشن، سالن استراحت با چشم اندازی رویایی و استخرها و فضای سبزی با مساحتی در حدود 91٫493 فوت مربع، از دیگر امکانات مناسب قصر حباب‌هاست.

همچنین به فراخور مهمانی یا تعطیلات خانوادگی، می‌توان از فضاهای ویژه این هتل از جمله سرویس خدماتی آزور (Azur) با ده اتاق خواب استفاده نمود. هزینه‌ی یک شب اقامت در این هتل به ازای هر نفر 1٫125 دلار است و اگر قرار بر اجاره به صورت گروهی باشد، هزینه‌ی دریافتی برای یک روز 13٫499 دلار می‌باشد.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی