مدیران خودروعصر اعتبار

انتقال دانش و تکنولوژی کشتی‌سازی از کره به ایران

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن رضایت از همکاری موسسات رده بندی ایران و کره جنوبی گفت: باید با تعریف صحیحی از روابط شرکت‌های کشتیرانی ایران و کره، تکنولوژی کشتی سازی به شرکت‌های ایرانی منتقل شود.

انتقال دانش و تکنولوژی کشتی‌سازی از کره به ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به همراه معاونین دریایی و مهندسی و امور زیربنایی جهت اطلاع از گزارش عملکرد همکاری مشترک موسسات رده بندی ایرانیان و کره جنوبی (KR-ICS)، با مدیرعامل هیات مدیره موسسات رده بندی کره جنوبی (KR) و ایرانیان (ICS) دیدار کرد.

    در این دیدار که در حاشیه جشن پنجاهمین سالگرد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران انجام شد، موسسات رده بندی گزارشی از عملکرد همکاری مشترک خود در زمینه خدمات مشترک به جامعه دریایی کشور در زمان‌های گذشته ، حال و بعد از تحریم ارائه کردند و موفقیت این همکاری را نتیجه حمایت‌ها و تدابیر جامعه دریایی ایران و در راس آن‌ها سازمان بنادر و دریانوردی دانستند.

    همچنین در این جلسه  برنامه‌های جدید موسسات برای همکاری مشترک در زمینه تحقیق و توسعه و تدوین استاندارد‌های هدفمند و نیز ایجاد شرکت مشترک برای ارائه خدمات در حوزه فراساحل و انرژی بررسی شد و موسسات اعلام آمادگی کردند که این ظرفیت‌ها را در چرخه تولی گری سازمان بنادر و دریانوردی در این حوزه هم بکار گیرند. همچنین موسسات گزارش آموزش‌های دوجانبه در ایران و کره را ارائه کردند.

    در ادامه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، ضمن ابراز رضایت از روند توسعه موسسه رده بندی ایرانیان و همکاری مشترک آن با موسسه رده بندی KR، خواستار توسعه روابط و همکاری این دو موسسه برای توسعه صنوف رده بندی در ایران برای عضویت موسسه رده بندی ایرانیان در آیاکس (IACS) شد.

    وی همچنین از این موسسات خواست تا دانش و تکنولوژی موجود در این موسسات به عرصه کشتی سازی ایران نیز انتقال یابد و  آن را مستلزم تعریف درست روابط میان  کشتی سازان کره‌ای و ایرانی دانست و گفت:  رابطه دو موسسه رده بندی می‌تواند به عنوان الگو قرار گیرد و به عنوان پلی بین کشتی سازان دو کشور برای انتقال تکنولوژی عمل نماید.

    در پایان موسسات رده بندی ضمن ابراز رضایت از انتصاب محمد راستاد به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، فضای کنونی را فرصتی برای موسسات و جامعه دریایی دو کشور دانسته و از کلیه حمایت‌های سازمان برای  همکاری مشترک تشکر کرده  و اعلام آمادگی کردند تا این همکاری‌ها توسعه یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو