مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس:

فولاد کاوه اروند از شرایط مناسبی برای صادرات به عراق برخوردار است

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس گفت: کارخانه فولاد کاوه اروند به آب‌های آزاد و کریدورهای صادراتی دسترسی دارد و علاوه‌بر این از شرایط مناسبی برای صادارت به عراق برخوردار است.

فولاد کاوه اروند از شرایط مناسبی برای صادرات به عراق برخوردار است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمد اتابک در مراسم افتتاح کارخانه فولاد اروند در خرمشهر اظهار کرد: کارخانه فولاد اروند خرمشهر با ویژگی‌های خاص در خرمشهر به مرحله اجراء رسید. این طرح با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان و از طریق شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس اجراء شد و بدون تردید در مجموع آثار مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

    وی افزود: این طرح به آب‌های آزاد و کریدورهای صادراتی دسترسی دارد و علاوه بر این از شرایط مناسبی برای صادارت به عراق برخوردار است. امیدواریم موضوعات محرومیت زدایی و اشتغال پایدار در راستای اقتصاد مقاومتی در این طرح دیده شود.

    اتابک تصریح کرد: برای آماده سازی طرح، کل مجموعه نمک‌زدایی شد. دفع آب‌های سطحی، کانال‌های زهکشی و کاشت بیش از 9 هزار اصل درخت پیش از آغاز کار در محل احداث کارخانه صورت پذیرفت. با توجه به بستر ناپایدار کارخانه، 5 هزار شمع‌کوبی و شمع‌ریزی در محوطه کار شده است.

    وی با بیان این‌که 70 هزار مترمکعب خاکبرداری و 75 هزار مترمکعب در این طرح بتن ریزی شده است، گفت: در این طرح همچنین 7500 تن اسکلت و بیش از 4 هزار و 200 تن ماشین‌آلات توسط نیروهای بومی استان نصب شده است.

    اتابک با بیان این‌که عملیات اجرای کارخانه فولاد اروند خرمشهر سال 93 آغاز و در سال 96 به پایان رسید، گفت: تکنولوژی کارخانه اروپایی است و کوره به‌کار گرفته در آن 32‌ مشعلی و با آخرین سطح تکنولوژی‌های کوره‌های نورد است.

    در ادامه این مراسم، ولی‌الله حیاتی فرماندار خرمشهر گفت: در دولت تدبیر و امید اقدامات‌ موثری در جهت توسعه خرمشهر برداشته شده و زیرساخت‌های توسعه در بخش‌های صنعت، کشاورزی و سایر بخش‌ها آماده است که امیدواریم با حضور سرمایه‌گذاران داخلی، خارجی و بخش خصوصی و دولتی موضوع اشتغال جوانان آبادان و خرمشهر مورد توجه و عنایت دولت قرار گیرد.

    وی افزود: در سایه تلاش‌های استاندار خوزستان و هیات مدیره منطقه آزاد اروند اقدامات موثری در راستای توسعه شهرستان خرمشهر برداشته شده است اما تا رسیدن به نقطه آرمانی فاصله داریم که امیدواریم با برنامه‌ریزی های مدونی که صورت خواهد پذیرفت بتوانیم به این نقطه برسیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار