مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد

واگذاری ۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در راستا سامان دهی دلالی‌های صورت گرفته به این مسئله ورود کرده ایم و بنگاه های منطقه سامان دهی شده است.

واگذاری ۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، سعید غفوری در خصوص جزئیات واگذاری 3 هزار واحد مسکن مهر شهر پردیس در برنامه شبکه خبر گفت:12 هزار و 480 واحد تحویل داده شده که تعداد بالایی از آنها ساکن شده اند و تعدادی از افراد به دلیل مشکلات موجود هنوز ساکن نشده اند.

    وی افزود: در فروش اقساطی مسکن مشکلاتی میان پیمانکار و بانک عامل وجود داشت که با تلاش های صورت گرفته مشکلات برطرف شده، بحث دیگری در زمینه مسائل روبنایی وجود داشت که به متقاضیان این مسکن‌ها نوید این داده می‌شود که خدمات روبنایی را با فرمول جدیدی که فرخ خانی معاون وزیر راه و شهرسازی اجازه آن را از مقامات عالی وزارتخانه گرفته اند، محاسبه می شود.

    غفوری در توضیح این فرمول جدید گفت: در برخی از فازها با مشارکت بخش خصوصی این کار را آغاز شده به گونه ای که آورده ما زمین‌هایی که در اختیارمان است می‌شود که در آنها مساجد و مدارس و کلانتری‌هایی که تکمیل شده سایر خدمات آن توسط مردم صورت می گیرد.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه این زمان فصل جا به جایی نیست، عنوان کرد: به همین خاطر تعدادی از افراد در نیمه نخست سال بعد به این خانه‌ها منتفل خواهند شد، باید به این نکته نیز توجه داشت برخی در زمینه آورده مشکل داشتند و نتوانسته اند آن را تکمیل کنند.

    وی با اشاره به سامان دهی دلالی های صورت گرفته برای برخی از این واحدها،گفت: به این مسئله ورود کرده ایم و شرایط بنگاه های منطقه سامان دهی شده است.

    غفوری در پاسخ به سوال امکانات مختلف فازهای متفاوت گفت: قراردادها بین سال های 89 تا 91 منعقد شده است که سبب متفاوت شدن پیمانکاران فازها شده است، به همین خاطر متراژها و شرایط هر فاز و قیمت‌ها متفاوت است ولی این نوید داده می شود تا جایی که امکانش هست در راستا تکمیل بهتر واحدها کارهای مازادی صورت گیرد.  

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص خسارات وارده به واحدهای مسکونی خالی از سکنه گفت: پیمانکار دوره نگه داری و حسن انجام کار دارد که به مدت یک سال در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو